26.08.2014

Iga nädal teisipäev müüakse meie külas puu-ja juurvilju. Ma olen suhteliselt kindel, et see on nii olnud aastaid ja on ka edaspidi. Kuid arusaamatuks jääb mulle, miks peab iga nädal sed valjuhäälselt kogu külale teatama. Lisaks kõigele tehakse seda hommikul vara, kui ebanormaalsed nagu mina tahaks veel magada. Nagu see lärm pihta hakkab, alustab naabermaja koer ulgumist. Katsu, siis sellise kontserdi saatel magada. Peeter teatas, et täna ta koju ei jõua, vaid võtab konnast koorma peale ja toob selle barstu. Maha saab ta selle anda alles homme hommikul. Logistik saatis laadimis koha aadressi, mis oli valesti kirjutatud ja puudulik. Peeter saatis talle sõnumi, et aadressi täpsustada ja firma nimi saada. Selle peale ei tulnud mitte ühtegi vastest ja kõnedele ka ei vastatud. Lõpuks õnnestus Peetril logistikult teada saada firma nimi. Koht oli enam vähem teada ja sealt õnnestus Peetril õige koht ise ülesse leida. Ma ei saa aru, miks niimoodi tehakse. Mulle tundub, et sellisest asjast nagu tiimitöö ei ole siin keegi kuulnud. Peeter sai koorma peale ja jõudis sellega õhtuks bartsu. Meie päev oli samasugune nagu alati, ei midagi põnevat. Käisime basseinis, ilm oli üle mitme päeva soojem ja vesi tundus samuti soojem. Sõbranna oli oma lapsega ka ja nii me koos aega veetsime. Meie lapsed tahtsid nagu ikka mängukale minna ja sõbranna laps tahtis ka. Kuna tema laps otsustas plätudega basseinis käia, siis läksid nad koju jalanõusid vahetama. Ja pidid vaatama, kas tulevad mängukale või mitte. Meie läksime koju riideid vahetama ja sööma. Seejärel oli aeg mängukale minna, kus oli päris palju lapsi. Tuppa jõudsime nagu ikka pimedas ja seda minu soovil. Kuskilt ilmusid sääsed ja nad arvasid, et mind närid on hea tegevus. Vähemalt õhtul ei olnud igav ja sai sääsekuppe sügada.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.