25.08.2014

Gregor nagu ikka on see, kes peab kõige varem ärkama. Kuigi ma lootsin, et ta on väsinud ja magab kaua. Tõusin tema järel ülesse ja läksin kööki ja panin lõunasöögi ahju. Marlen oli see, kes viimasena ärakas ja, kuni ta magas vaatasime meie telekat. Telekas näitas saadet ühest mehest, kes käib erinevates kohtades matkamas. Väidetavalt on tal kaasas ainult need asjad, mis seljas on. Ta näitab, kuidas on võimalik erinavates kohtades hakkama saada. Mida võib süüa, kuidas lõket teha ja magamisaset. Iseenesest huvitav ja hariv saade. Kui me Marlenile uue ratta ostsime, siis jäi pudelihoidja ostamata. Peeter arvas poes, et me võiks selle kohe osta ja müüja oleks külge pannud. Kuid tollel hetkel võtsime jala ja selle pani müüja külge. Koju jõudes ilmnes, et see on pahasti pandud ja Peeter oli sunnitud selle ära võtma ja uuesti panema. Mina ütlesin vaata, kui hea, et pudelihoidajat ei võtnud muidu oleks pidanud selle ka uuesti panema. Seega nägime meie plaan ette seda, et läheme linna poodi enne, kui Peetrile öeldakse kuhu ja millal ta minema peab. Enne toast välja jõudmist sai Peeter teada, et õhtul ootab ees laadimine ja konna minek. Vähemalt anti varakult teada ja me ei pidanud väga kiirustama. Topishoidja saime ostetud ja lisaks sai Peeter talve hooajaks uued ratta sõidu riided. Nii, et linnas käik läks asja ette. Kodus oli aeg süüa ja Peeter tegi peale seda siesta. Mina seletasin nagu ikka lastele, et neil on vaja vajalikud asjad ära teha. Kuid nagu ikka ei saanud nad sellega hakkama. Peeter läks tööle ära ja lapsed ei saanud ikka omi asju tehtud. Gregor võttis ennast esimesena kokku ja tegi ära, mis vaja. Marlen selle eest vingus viimase hetkeni. Lugemine läks tal täna väga raskelt, ta luges eesti keelset raamatut ja ma ei saanud aru, millest seal jutt. Eriti vihaseks saab ta, siis kui ma ütlen, et valesti läks ja loe palun uuesti. Korduvalt on ta mulle öelud, et ma ei oska ise lugeda. Vahel suudab Marlen sõnad nii huvitavalt välja öelda, et naer tuleb peale. Täna proovisin ma lugemise juures uut lähenemist. Kui Marlen ei saanud sõna õieti hääldatud, siis kutsusin Gregori appi, kes proovis lugeda. Ja oh imet Gregor sai kõik valesti läinud sõnad õieti öeldud. Ma ei tea kas see on Marlenile hea, kui ta näeb, et venal tuleb paremini välja. Võib olla see motiveerib teda rohkem pingutama ja nii ehk saab ta lugemise selgeks. Ülejäänud õhtu veetsime mängukal ka kuhugile kiiret meil ei olnud. Sõbranna tuli oma lapsega ka välja ja nii me lõpuks koju jõudsime, kui kell hakkas pool üksteist saama. Kiire söö, pesu ja magama mineka. Peeter sai koorma lõpuks peale ja sai teele asuda. Vastu hommikut annab ta selle konnas maha ja homme millagi peaks teada saama, mis edasi saab. Lisasin albumisse uusi pilte!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.