22.08.2014

Ka täna hommikul tuli vara ärgata ja toimetama hakkata. Enne, kui ma jõudsin Peetrit äratama minna kuulsin, et ta on juba üleval. Kuni Peeter sõi panin mina talle “auto” valmis st ratta ja sinna peale tule. Turvalisus eelkõige, küla vahel põlevad tuled, aga maanteel mitte. Peeter peab, aga natukene mööda maanteed sõitma. Mina läksin voodisse tagasi ja kuskil hakkas kukk kirema. Kukk jäi vait ja ma arvasin, et sellega on ühelpool, kuid ma eksisin. Kukk hakkas paari minuti järel uuesti kirema ja tegi seda päris pikalt järjest. Kange tahtmine oli see kukk ülesse otsida ja tal kael kahekorra keerata. Ärkamise oleks vahele jätnud, sest raske oli ülesse tõusta, nagu selles midagi uut oleks. Jälle kõik igapäevased toimetused. Kõige rohkem kulub mul energiat lastele selgeks tegemiseks, et on vaja lugeda-kirjutada. Kuid ma näen, et sellest sundimisest on kasu olnud ja mõlemal tuleb lugemine-kirjutamine paremini välja. Läksime ratastega sõitma, väljas oli palav ja eriti suurt ringi me ei teinud. Tulime hoopis koju tagasi ja läksime basseini. Õue jõudes ilmnes, et päike on pilvede taha läinud, kuid me ei lasknud ennast sellest segada. Basseinis olid loetud inimesed peale meie. Taevas kattus tihedate tumnedate pilvedega, müristas ja lõi välku. Kuna meil oli palav, siis me ei lasknud ennast sellest segada ja läksime ujuma. Uskumatul kombel oli vesi täna soe ja ma oleksin sinna jäänudki. Lõpuks olingi ainukesena vees ja kuulasin, kuidas müristab ja välku lööb. Huvitav oli see, et ühelpoolt tulid tihedad tumedad pilved, teiselpool olid valged tihedad pilve. Kõige huvitav oli see, et nende kahevahele java osa taevast oli pilvede vaba, sinine taevas paistis. Tulin minagi veest välja ja peagi hakkas vihma tibutama. Lapsed arvasid, et me võiks puude alla minna ja nad mängiks seal mõndaaega. Mina vaatasin taevast ja ütlesin, et lähme parem koju, kuna peagi hakkab tugevalt sadama. Me ei saanudki kaua kodus olla, kui vihma hakkas jälle ämbrist kallama. Lapsed said aru, et me tegime õieti, et koju tulime. Kuna õue ei saanud minna, siis oli parasaeg kooki küpsetama hakata. Polnudki ammu õunakooki teinud. Peeter jõudis koju ja nagu juba traditsiooniks on saanud, siis vabad päevad on tal pühapäev-esmaspäev. Homme tuleb selle nädala viimasele konna ringile minna. Vihm jäi vahepeal järgi, aga õue ei hakanud me enam minema. Lapsed vaatasid arvutist multikaid ja nii see õhtu mööda läkski.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.