19.08.2014

Kell hakkas helisema ja rabasime mõlemad Peetriga telefoni. Mina võtsin telefoni enda käe ja lülitasid kella välja. Väljas oli juba valge ja oli aeg süüa tegema minna. Peeter sõi ja tööle ta läinud oligi. Mina, laisk nagu ma olen läksin voodisse tagasi. Hommik algas koos oma tavaliste tegemistega. Marlen tuli ja küsis kas isa ei tulnudki ööseks koju. Suur oli tema üllatus, kui ma ütlesin, et isa läks juba tööle. Ma arvasin, et Gregor ei saagi kirjutatud, aga lõpuks võttis ta ennast kätte ja tegi selle ära. Peale seda otsustasime ujuma minna. Viimastel päevadel on temperatuurid langenud ja vesi on jahedam. See omakord tähendab, et basseinis on suhteliselt vähe rahvast. Täna oli hea päev ja mõlema lapsed sõbrad olid ujumas ja neil oli tegvust, kui palju. Õhtul käisime mängukal ja tegime tiiru külale peale ja tulime meie maja kõrvale. Saime seal mingi aja olla, kui Peeter jõudis koju. Olime veel natukene õues ja seejärel oli aeg tuppa sööma minna. Hommikul läheb Peeter jälle konna ja temal tuli varme magama minna. Meie lastega olime veel üleval ja vaatasime telekat.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.