15.08.2014

Hommikul sai natukene kauem magada, kuna kiiret ei olnud. Peetet ei jõudnud veel hommikuööki lõpetada, kui ülemus helistas. Ta tahtis teada, kas Peeter ikka läheb laadima. Ma ei tea kas teiste juhtidega on probleeme, et peab üle helistama. Peeter ütles, mis ajaks ta baasi jõuab ja sellega oli teema läbi. Peeter läks tööle ja luges lastele sõnad peale, et nad peavad õppimisega tegelema. Lapsed arvasid, et hoopis huvitavam on mängima hakata. Ma olen juba pikemat aega teadnud, et mul on vaja talvejope pesta. Kuid ma olen seda siiani edasi lükanud. Tegemist on sulejopega ja ma ei ole seda enne pesumasinas pesnud. Kuna jope maksis suhteliselt palju, siis ei ole ma julenud teda siiani pesta. Mul oli vahepeal mõte, et peaks keemilisse puhastusse viima, kuid ma kahtlesin kas siin ostakse sellist asja puhastada. Ja pealegi, kui rikuvad ära, siis on jama. Võtsin täna oma julguse kokku ja panin jope masinasse lootuses, et midagi hullu ei juhtu. Masinast välja võttes suutsin ma pool põrandat märjaks tilgutada, kuna kuivatus programmi kasutada ei tohtinud. Jope nägi välja sama rääbakas, kui märg kassipoeg. Jope läks rõdule tilkuma ja mina lootsin ainult parimat. Peeter tuli koju ja küsis, mis me arvame ideest välismaale minna. Meil on see käik juba mõndaaega kavas olnud ja, kuna hetkel on aega, siis otsustasime minna. Ongi vaheldusemõttes midagi muud ja pealegi on shampoonid, palsamid, duŝŝigeelid otsa saamas. Sõit kulges nagu ikka mäest ülesse ja teiselt poolt alla. Erilisi sõidumeistreid ka ei olnud, peaaegu täiuslik. Lisaks poes käigule sai ka auto tangitud. Peeter tankis ja mina läksin maksma. Ütlesin numbri ja andsin kaardi, mille peale mulle öeldi, et tankimine on alles pooleli. Nojah, ma ei pannud tähelegi. Tagasi teel sõitis meie järgi sõidumeister, kes üritas topelt pideva joonega tee peal meist mööda minna. Paraku tuli auto vastu ja tal jäi mööda sõit sooritamata. Lisaks sellele oli ta mõndaaega kuhugile kadunud, kuni tuli ja uue katsega sai mööda. Seejärel oli aeg loorberitele puhkama jääda. Kuna ta jäi nö jalga, siis otsustas Peeter temast ise mööda sõita. Selle peale lisati kõrval autos gaasi ja loodeti, et mööda sõitu ei theta. Peeter ei olnud ka kade ja andis gaasi ja sõitis temast mööda. Peale seda oli ülejäänud tee rahulik. Koju jõudes oli kell nagu ikka palju ja peale väikest sööki oli aega lastele magama minna. Mina vaatasin oma jopet ja tundub, et suled on omakohtade peal ja ma ei pea uut jopet ostma. Sellega seoses tuli mulle meelde, et leidsin poest endale teksad. Ma olen juba mõndaaega otsinud heledaid ja täna leidsin, mis minu meelest mulle sobisid. Küsisin Peetri arvamust ja tema teatas selle peale, et ma pidin välja näema nagu kõverate jalgadega taksi. Milline kompliment. Kusjuures heledad püksid jäävad mul igakord analoogse komplimendi tõttu ostamata. Hakka või arvama, et hele ja kitsam püks ei sobi mulle. Ma panen pildi ülesse, siis saab näha.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.