14.08.2014

Ei läinudki kaua, kui Peeter teatas, et ma võin talle järgi minna. Peeteril on koorem peal ja hommikul tuleb see mahaanda, uus peale võtta ja edasi minna. Seega oli aeg kiirelt süüa ja magama minna. Hommikul ei olnudki vaja vara ärgata, vaid sai kella üheksani magada. Lastel läks hästi ja nad nägid hommikul isa. Enne, kui me aru saime oli Peeter läinud ja meie hakkasime omi toimetusi tegema. Väljas puhub jätkuvalt tuul ja seega oli hea pesu pesta. Peale seda tuli koristada ja süüa teha. Lapsed see eest pidid tavalisi asju tegema, kuid jah ei läinud see kergelt nagu ikka. Üks hetk olid neil asjad tehtud ja nad panid riidesse ja teatasid, et lähme nüüd mängukale. Mina vaatasin kella ja leidsin, et sellisel ajal ei ole seal veel kedagi. Mul endal oli mõte minna basseini ja seal natukene aega veeta. Sinna jõudes ilmnes, et rahvast praktiliselt ei ole ja basseinid on tühjad. Selle peale ma arvasin, et ju vesi on külm ja keegi ei taha sinna minna. Minu suureks üllatuseks oli vesi soe, hoopis veest väljatulek oli jahe. Laste jaoks oli vesi soe ja väljatulekuga ei olnud probleeme. Kauaks me sinna jääda ei plaaninud ja peale riiete vahetust kodus oli aeg mängukale minna. Seal oli juba sõbranna oma lapsega ja teisi lapsi oli samuti. Ja jälle sai üks õhtu väljas mööda saadetud. Peeter jõudis koju ja ütles, et tal on homme vaba päev, kuna meil on püha. Mina hakkasin mõtlema, mida me võiks homme teha. Kuid nagu ikka ei ole mõtet mõelda. Peetri telefon hakkas helisema ja ülemus teatas, et ta peab homme minema autosid laadima. Enda ja ühe teise juhi oma, nii palju vabast päevast. Paar minutit hiljem tuli uus kõne, et laadida tuleb ainult enda auto. Kolmas kõne, et homme ei ole vaja midagi teha ei tulnud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.