13.08.2014

Huvitav kuidas ja kus oleks võimalik õppida selgeks normaalsel ajal magama minemine. Jälle läks kell märkamatult ja magama sain kolmest. Hommikul oli tunda, et toas on õhku, väljas puhus suhteliselt tugev tuul. Osa akendest tuli sulgeda peale aknakatete eest äravõtmist, kuna tuule tõmbus tekkis. Ma arvasin, et tuul vaibub ja hiljem saame basseini minna. Kuid tuul ei vaibunud, lapsed ei saanud oma asja tehtud ja nii me kodus olime. Läks mööda palju tunde ja kulus hulgim närvirakke, aga lõpuks olid vajalikud asjad tehtud. Ja oligi käes aeg minna mängukale, väljas puhus jätkuvalt tuul. Nii kaua, kui päike peale paistis oli välja hea, aga viludas hakkas jahe. Ma ei mäleta, millal mul viimati õues jahe oli, see oli vist ammu. Ütlesin lastele, et lähme maja kõrvale mängukale, kuna sinna paistab kauem päike. Nad ei olnud alguses minuga nõus, kuid kohale jõudsid nad enne mind. Mina käisin toast läbi ja panin pikavarrukaga pluusi selga. Lastele võtsin samuti pluusid kaasa, kuid nad ei tahtnud neid. Loomulikult neil ei ole külm, kui nad ringi jooksevad. Mul hakkas jälle külm ja samal ajal meenus, et varsti hakkab kettaheide. Ütlesin seda lastele ja nad olid nõus tuppa minema. Õhtu möödus meil sporti vaadates ja lapsed valisid iga ala juures sportlase, kelle poolt olla. Eesti omadele elasid nad kõige rohkem kaasa. Peeter sai koorma öösel mahaantud ja peale pausi läks uuele järgi. Kuigi ta jõudis enne laadimisaega kohale, kui kaup valmis ja ta sai sealt kiirelt tulema. Homme tuleb koorem loeud kilomeetrid kodus eemal mahaanda. Seega mina jään ootama, kuni Peeter baasi jõuab, et talle järgi minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.