09.08.2014

Kell oli see, mis taaskord äratas ja tegutsema ajas. Peeter läks tööle ja mina voodisse tagasi. Lapsed taipasid normaalselt magada ja ärgates oli aega jälle tegutsema hakata. Nagu ka eelnevatel päevadel, siis ei liigu ka täna õhk. Mul on tunne, et varsti teen korteriukse lahti ja, siis tekib tuuletõmme. Gregor suutis jogurti põrandale lükata ja mina sain seda koristada, nagu mul muidu igav oleks. Laud oli koos, põrand ja mõlemad lapsed. Nagu sellest oleks veel vähe olnud teatas Peeter, et jälle on jama lahti. See, kes talle koorma ette laadis jättis külmiku 0 kraadi peale. Peeter ei pannud seda hommikul tähele ja osa kaubast on külmunud. Süüdistatakse nagu alati Peetrit, sest tema viis kauba kohale. Selle peale ei tule ju keegi, et kaup oli juba öösel autos ja selle ajaga jõudis ära külmuda. Meil oli nagu ikka vaja koristada ja mina hakkasin sellega tegelema. Lapsed selle eest ei tahtnud midagi teha ja vingusid. Marleni toas olid asjad laiali ja nad ei saanud neid kuidagi kokku koristatud. Mina ei saanud jälle sinna tuppa minna, kuna põrand oli asju täis. Lõpuks tüütas mind see jama ära ja läksin neile nö appi. Mida tähendas minu abi. Ma kallasin mänguasjade kastid põrandale tühjaks, kuna neist on vaja praht ja riided välja korjata. Mina hakkasin prahti korjama ja ütlesin, kui nemad ei pane vajalikke asju ära, siis viskan need lihtsalt minema. Erilist vaimustust ja rõõmuhõiskeid laste poolt ei tulnud, kuid pikapeale said asjad oma kohtadele ja tuba korda. Nagu ikka oli vaja ka täna lugeda ja kirjutada, kuid need tegevused ei tulnud kummalgi välja. Õigem oleks öelda, et asi ei saagi välja tulla, kui sellega ei tegeleta. Kuna tingimused ujuma minemiseks ei olnud täidetud, siis olime kodus. Mul endal oli küll palav ja oleks tahnud ennast vees jahutada, aga ma ei saanud neile järgi anda. Peeter ütles, et juba tööle minnes oli frigo temperatuur liiga madal ja ta pani selle soojema peale. Ühe kliendi juures maha andes ilmnes, et nende kaup on jääs. Peeter helistas logistikule, kes hakkas tema peale karjuma. Jääs olid ka järgnevad alused ja vältimaks probleeme järgmises kohas tegeles Peeter nö sulatamisega. Peeter seisis uksed lahti ja ootas, kuni kaup ülesse sulas, mis tähendas, et aega läks palju. Sellel frigol oli võimalik võtta temperatuuride väljavõte ja see näitas, et temperatuur hakkas juba mitu tundi enne Peetri tööle minekut langema. Milles probleem on või kas keegi tegi seda meelega ei ole teada. Peeter jõudis baasi ja seal teda keegi ootamas ei olnud jam is edasi saab ei ole veel teada. Õhtul läksime lastega mängukale ja sõbranna oma lapsega tuli ka sinna. Tuppa tulles oli õues juba pime ja kell hakkas 23 lähenema. Kuid väljas oli õhku ja keegi ei tahtnud tuppa minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.