05.08.2014

Kui inimene on loll, siis on ta seda pikalt. See lause sobib minu kohta väga hästi, vähemalt enesekriitika kohapealt on mul kõik korras. Lapsed läksid õhtul magama ja ma tahtsin mõnda asja arvutist vaadata. Nagu ikka lõppes see sellega, et kell oli märkamatult 3 saanud. Mul üldiselt meeldib kaua üleval olla ja seega ei ole selles midagi imelikku ega tavatud. Kuid alati ja igalpool tuleb üks aga nii ka siin. Nimelt tuli mul mõte, et peaks mereäärde minema ja kutsusin sõbranna koos lapsega kaasa. Seetähendab, et hommikul tuleb normaalsel ajal ehk vara ärgata. Nii siis oli mõistlik tegu minna hilja-vara magama. Gregor oli see, kes esimesena ülesse ärkas ja solidaarsuse mõttes minu ka. Tuli ta ju küsima kas ta võib ärgata, vot ei võinud. Gregor läks voodisse tagasi ja peagi oli Marlen voodist väljas ja läks vannituppa. Sellistes tingimustes ei ole lihtsalt võimalik magada. Gregor tüdines voodis olemisest ja teatas, et Marlen tahab samuti voodist välja tulla ja kas nad võivad seda teha. Enne, kui ma midag öelda jõudsin hakkas väljas muusika mängima. Selle peale meenus mulle, et täna on teisipäev ja linnavalitsus teatab, et puu-juurviljade müügist. Lubasin lastel ärgata ja tegin ise seda sama. Kööki jõudes ütlesin neile, et hommikul tuleb soojatoitu süüa, kuna päev saab pikk olema. Nad ei vaielnud vastu ja nii ma neile makaronid ja viinerid soojaks tegin. Peeter jõudis samal ajal helistada ja ütles, et ta sai öösel ca 1 ajal siit alles minema. See omakord tähendas, et ta jõudis hilja kohale ja magamine, kui selline ei tulnud eriti välja. Lisaks ei suutnud klient leida kohta, kus ta saaks koorma mahaanda ja tuli oodata. Aega läks ja lõpuks oli koorem maas ja Peeter sai magama minna. Mulle ütles ta, et ma pean enne minekut tanklast läbi käima ja tagumiste rehvide rõhu ülekontrollima. Vot sain mina alles ülesande. Ma isegi ei mäleta, millal ma viimati sellist asja pidin tegema. Loodetvasti suudan ma vajadusel õhku sisse lasta mitte rehvi tühjaks. Leppisime sõbrannaga kokku eile, et hakkame kuskil 11 ajal minema. Meie olime valis ja saatsin talle sõnumi, mille ta läbi luges ja 10 minutit hiljem teatas, et tal läheb veel 5 minutit aeg. Hea küll pole hullu mõtlesin ja sõitsin nende maja ette. Seal saime me veel veerand tundi oodata. Mul oli juba tahtmine minema sõita, sest üks asi mis mulle meeldi on ootamine. Lõpuks nad tulid ja, siis pakkis ta terve igaviku asju autosse ja pani turvatooli paika jne. Ja juba pool tundi peale plaanitud aega saime me minema hakata, tõeline ime. Kõigepealt läksin tanklasse ja seal ilmnes, et keegi on õhupumpamise seadmed minema viinud. Seega jäi rehvide rõhk kontrollimata ja loodetvasti probleeme ei teki. Esimest kord meie tutvuse jooskul oli sõbranna laps meie autos. Millegipärast küsis ta pidevalt lapse käest kas ta on kõik hästi. Ma ei osanud seda millegagi seostada, kuni kuulsin põhjust. Nimelt pidi tema lapsel vahel autos halb hakkama. Selle peale küsis ta kas mul kilekotti on, kuna ta ise unustas kaasa võtmast. Appppppiiiiiii. Mul oli tahtmine teeääres seisma jääda ja nad autost välja tõsta, kuid ma jäin viisakaks. Kilekotti mul hetkel anda ei olnud ja lootsin, et jõuame ilma probleemideta kohale. Meil isegi õnnestus rannajoonel endale koht leida ja peale laste sisse kreemitamist läksid nad vette. Suurema osa päevast veetsidki nad vees olles. Vesi oli soe ja lisaks olid täna lained ja neile see meeldis. Vahepeal kaevasid nad liiva sisse auke ja ehitasid liivakooke. Kõht läks tühjaks, siis söödi ja mängiti edasi. Meie lastel sai isu täis ja nad arvasid, et me võiks eemal olevale mängukale minna. Sinna me ka läksime ja asju kokku pannes leidsin kotist kilekoti. Andsin selle sõbrannale, kes ei saanud aru mis ta sellega tegema peab. Ütlesin naljaga pooleks talle, et mina ei tea, kus ta auto vajadusel puhtaks teeb. Õnneks ta ei pannud pahaks ja võttis koti vastu. Läksime lastega pesema, sest kogu seda liiva mis meie peal oli autosse kaasa võtta ei tahtnud. Ütlesin sõbrannale, et ma lähen riideid vahetama ja küsisin kas ta läheb ka. Selle peale sain vastuse, et tema ei lähe ja ta paneb auto rätiku istme peale. Vot see oli teine koht, mis mulle ei meeldinud. Minu meelest võib iga inimene oma autos olla kuidas tahab, aga teiste omas võiks proovida endast parima anda. Ma saan aru, et ta paneb rätiku istumise alla, mis on kuiva ja puhas. Kuid rätik, mis on liivane ja märg no see ei mahu mulle eriti pähe. Kusjuures me alles eile tegime auto puhtaks. Enne auto juurde jõudmist meenus mulle, et meil on laste turvatoolid alla pandud kangad. Võtsin ühe tooli alt kanga ära ja panin sõbrannale istumise alla ja ta ei pidanud rätikut panema. Kodutee kluges igavalt ja väsimus tuli vägisi peale. Sõbranna laps jäi magama ja jõudsime ilma probleemideta koju. Esimene tegevus kodus oli pesemas käia ja seejärel rätikud ja muud asjad pesumasinasse panna. Peale seda oli aeg süüa ja lapsed hakkasid telekat vaatama. Peeter sõitis samal ajal kodupoole ja uuris, kuidas mul rehvirõhu kontroll läks. Rääkisin talle, kuidas läks ja selle peale ta arvas, et tankla võttis asjad ära, kuna me käime liiga tihedalt neid kasutamas. Kuid seejärel ilmnes, et rehvi teema ei ole hetkel üldse naljakas. Nimelt on Peetri auto üks rehv katki ja ta peab sellega kuidagi baasi jõudma. Peeter arvas, et ta pumpab rehvi täis ja hakkab seda järgnevates tanklates üle pumpama. Baasi ei ole palju tulla, aga probleemide korral tundub tee alati pikem. Loodetavasti läheb kõik hästi ja rehv peab vastu. Mina lootsin, et lapsed on pikast päevast väsinud ja tahavad vara magama minna. Nemad said hoopis pahaseks, kui ma neil magama käskisin minna. Tuli välja, et nemad ei ole üldse väsinud ja tahavad telekat vaadata. Kuid ei lõputult üleval olla ei saa ja nad läksid magama. Mina ise oleks juba koju tulles magama läinud, sest uni oli. Mina jäin ootama, millal Peeter ükskord jõuab. Rehv pidas baasini vastu ja Peeter parkis auto töökoja ukse kõrvale. Lisaks jättis ta kirja, et rehv on katki juhul, kui keegi tähele ei pane. Koormat läheb homme keegi teine hommikul mahaandma, Peeter peab õhtul laadimia minema ja seejärel konna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Natuke nalja.