04.08.2014

Jälle kord hommik, kus ei pea kuhugile kiirustama ja saab hommikut nautida. Mul on juba mitu päeva olnud plaanis letsot teha ja sellega ma tegelema hakkasin. Peagi tegin avastuse, et mul ei ole õli ja käisin seda kohalikust poest ostmas. Tagasi tulles kohtasin kaua kadunud olnud bulgaarlast. Arvasime Peetriga mõlemad, et nad on siit ära kolinud, kuid nad olid hoopis perekondlikel põhjustel Bulgaarias olnud. Tavaliselt-vahel meenuvad meile õhtul-öösel asjad, mis vajavad tegemist. Täna juhtus ime ja mul tuli vajalik asi juba päeval meelde. Läksin oma tarkust Peetriga jagama ja ta arvas samuti, et tuleb ära teha. Nimelt on autol vaja õli ära vahetada. Peeter otsis õlikanistrid ja filitri välja, võttis lapsed ja läks. Mina ei saanud minna, kuna mul oli keetmine pooleli. Selleks ajask, kui ma sain letso purkidesse, nõud pestud ja köögi korda ja tahtsin istuda jõudsid teised tagasi. Nii palju, siis hetkest iseendale. Autol on uus õli sees ja saab jälle edasi sõita. Pärast käisime ja tegime auto tolmuimejaga puhtaks. Küll me olime täna alles tublid. Peeter sai teada, et õhtul tuleb minna nö eelmise nädala kordust tegema. Nimelt tuleb õhtul laadima minna ja koorem pealinna lennuväljale viia. Vähemalt on lõpuks teada, mis täna ees ootab ja saame oma päevaga edasi minna. Väljas oli soe nagu ikka ja oli aeg basseini minna. Seejärel tulime koju, Peeter läks magama ja meie mängukale. Mul tuli päeval üks mõte, mida võiks homme teha ja kirjutasin sõbrannale, kuid ta ei vastanud mulle midagi. Mängukal saime kokku ja küsisin üle, mille peale ta ütles, et tal on aku tühi ja ta ei ole lugenud. Seda, et ta ei olnud lugenud nägin ma isegi. Talle minu mõte sobis ja homseks on meil tegevus olemas. Tuppa tagasi tulles oli aeg õhtust süüa ja peale seda viisime istme autosse. Meil on tagumine istmerida väljas, kuna me ei vaja seda igapäevaselt. Homme lähme me kõik ühe autoga ja ilma lisa reata ei mahu ära. Iste oli nagu ikka raske, aga õnneks on meil majas lift ja tänu sellele on teda lihtsam alla viia. Ma ei kujuta ette (ei tahagi kujutada), kui peaks trepidest vedama. Järgmise auto ostame me sellise, kus viimane istmerida käib põrandasse ja saab lihtsalt välja võtta-ära panna. Kusjuures me vaatasime juba seda autot ostes sellist, aga ei leidnud sobivat. Õnneks oleme me tugevad ja vahel harva saame istme alla-ülesse veetud. Peeter ütles, et logistik helistas vahepeal ja ütles, et tema auto on kuskil ära. Seega ei teadnud me baasi sõites kas auto on seal või mitte. Kohale jõudes ilmnes, et autot pole. Peeter saatis logistikule sõnumi, kus auto on ja millal tuleb. Peetril oli teada, mis kell ta peab laadimas olema ja terve öö oodata aega ei ole. Logistik nagu ikka ei suvatsenud vastada, kuid auto jõudis peagi kohale. Seejärel oli vaja tankida ja Peeter saatis uue sõnumi, et ta jääb hiljaks ja kas logistik teavitaks klienti sellest. Vastust ei tulnud nagu ikka. Peeter saatis logistikule sõnumi ja, kui kellegil on pärast probleeme, siis on hea näidata, et mina tegin omaltpoolt kõik. Teel kliendi juurde proovis Peeter neile ise helistada, aga keegi ei vastanud. Kohale jõudes ilmnes, et tuleb oodata, kuni koha vabaneb, et laadima minna. See omakord võtab aega ja Peeter sai veel oodata. Kuid peagi sai Peeter koha parkimiseks ja koormat hakati peale panema. Peale seda tuleb hakata pealinna poole sõitma ja vara hommikuks jõuab Peeter sinna. Eks ta homme annab teada, kuidas tal läks.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.