03.08.2014

Ärkasin selle peale, et Peeter norskas ja see heli segas mul magamist. Proovisin tavalised nipid järgi, aga norskamine ei jäänud järgi. Magama ma selle saatel ka ei jäänud. Miski lõpuks mõjus ja vaikus tuli majja koos unega. Mulle kohe meeldivad need hommikud, kui kõik on kodus ja meil ei ole mitte kuhugile kiiret. Saab nautida hommikukohvi ja kuulata laste lakkumatut vadistamist. Tundub, et lastel on energia ülejäägid ja kohati suhtlemis puudus. Või, siis on nad lihtsalt lobamokad. Hommikul esimese asjana hakatakse seletama ja niimoodi õhtuni välja. Meist on muidugi ebaviisakas nii teha, aga vahel me palume neil lihtsalt vait olla. Me oleme korduvalt Peetriga meenutanud (vanaks hakkame vist jääme, et heitame vanu mälestusi), aga me ootsime kunagi ammu, millal lapsed rääkima hakkavad. Nagu alati, kui asi kätte jõuab, siis ta polegi enam nii hea. Mis oleks pühapäev, kui turul jääks käimata. Kuna me oleme suht iga nädalased ostjad, siis ühes kohas tehti meile täna soodushind. Tihti peale pannakse kaup müüki tüki hinnaga jai se valid, mis on sinu jaoks sobiv. Valisime sobivad arbuusid välja ja saime odavamalt, kui pidi. Peale seda käisime venepoest läbi, see on üks vähestest poodidest, mis on täna lahti. Pealegi on seal alati meeldiv teenindus ja neil on parim vorst siin kandis müügil. Mul on juba ammu sokolaadikommide järele isu. Leidsime poest Laima asortii müügilt ja võtsime ühe prooviks. Karbi sisu oli pettumus, ootasime midagi paremat. Koju tulles oli aeg basseini minna, kuid lastel oli kirjutmata. Peeter saatis mind basseini ja jäi ise lastega koju. Ma juba arvasin, et nad ei suuda kodus oma asju ära teha, kui nad lõpuks kohale jõudsid. Vesi oli soe nagu ikka ja nii me mõndaaega seal olimegi. Peeter arvas, et ta läheb hiljem sõitma, kuna ma panin söögi ahju, siis ma ei saanud kaasa minna. Lisaks tegin täna ühte oma lemmikut hautatud kapsaid. Loomulikult sõin ma neid liiga palju ja sain sellest kõhuvalu. Peeter targutas, et kes käskis mul neid nii palju süüa. Kuid vahet pole palju ma neid söön kõhuvalu on igaljuhul. Lapsed tahtsid üldse mängukale minna ja nii me nad meie maja kõrval olevale saatsime. Ma läksin nende juurde välja ja välja ja vahepeal käisin toas toitu vaatamas. Peeter sõitis pika ringi, meie olime väljas, kuni ta tagasi jõudis. Koju tulles oli aeg süüa ja magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.