30.06.2014

Kell oli see, mis ajast ülesse ja sundis voodist välja tulema. Kõik tavalised toimetused kohv-söök ja Peetri äratamine. Eks see suve hooaeg ongi raske selles suhtes, et hommikul või öösel tuleb väga vara ärgata. Peeter saab suurema osa suveõhtutest maha magada. Kunagi tuleb see päev, kui Peeter läheb kuhugile normaalsesse kohta tööle ja ei pea nii vara ärkama või pidevalt kodunt ära olema. Muidugi üks korralik loto võit kuluks kah ära, unistama ju peab. Peeter läks tööle ära ja mina jäin pika peale magama. Lapsed tõusid ülesse ja uus päev nendega hakkas. Päev, mis oli täis nagu ikka naeru ja nuttu….isver, kui igav elu. Lõpuks läksime basseini ja nägime, et seal toimub vesivõimlemine. See, kes juhendas Gregori klubi, juhendas võimlemist. Vees olid kohalikud emad, kes lehvitasid ja hüüdsid tere, meie vastasime samaga. Neile näidati uus harjutus ette ja mina tegin basseini kõrval seda järgi, millegipärast ajas see kõiki naerma ja ma jätsin järgi. Pärast üks ema rääkis, et kaks korda nädalas toimub ja ma võiksin ka tulla. Seda kas ma lähen või mitte ma veel ei tea. Peeter jõudis koju ja peale sööki tuli samuti basseini ja nii me seal päeva nautisime. Kaua me seda teha ei saanud, sest oli aeg koju tulla. Peeter läks magama ja meie lastega mängukale. Hiljem tuli sinna sõbranna oma lapsega, kuna me ei ole ammu näinud, siis juttu jätkus kauemaks. Tuppa tulles oli kell nii palju, et oli aeg lapsed pesta, neil kõhud täis sööta ja magama saata. Peeter magas jätkuvalt ja öösel tuleb tal laadima minna. Mis kell see juhtub seda ei tea, kuna talle helistatakse.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.