29.07.2014

Ei saa mina aru, kuidas öösel see kell nii kiirelt käib. Lapsed läksid magama ja mul oli vaja paari asja arvutist vaadata ja mõned asjad ära teha. Enne kui ma arusain oli kell kolm öösel, uskumatu. Lisaks mõtlesin ma kuidas Peeter kohale jõuab ja kas ta leiab koha ülesse. Kuna on öine sõit ja uni tuleb peale, siis Peeter pidi pausi ajal uinaku tegema. Ma loodan, et ta kuuleb kella ja ei jää magama, muidu on pärast suur jama majas. Läksin lõpuks voodisse, aga uni nagu ikka ei tahtnud tulla. Õhtul tõusis õues tuul ja see ei ole siiani vaibunud. See omakord tähendab seda, et rõdu äär koliseb ja tekitab tunde nagu keegi kõnniks rõdul. Ärkasin jälle liiga vara ja peagi hakkas linnavalitsuse muusika mängima. Täna on meie külas puu-ja juurviljade müüja ja sellest peab inimesi teavitama. Ma ei saa vahel aru, miks seda peab tegema, kuna nad käivad iganädal ja samal ajal. Kõigest ei peagi arusaama. Selle lärmi peale ärkasid lapsed ja uus päev võis alata. Peeter teatas, et tema laeb jätkuvalt kaupa maha, sellega pidi tai se tegema. Aega läks palju, sest iga alus kaaluti üle ja saadeti rõntgenisse. Kohale jõudis Peeter enam vähem, kuigi jah suutis alguses natukene valesti sõit. Kuid polnud hullu ja peagi oli ta õiges kohas ja jäi ootama, millal tööpäev hakkab. Peale kauba mahaandmist otsis Peeter koha, kuhu auto parkida, et magama heita. Samuti anti talle uue koha kordinaadid kätte ja hiljem tuleb laadima minna ja tagasi teele asuda. Hakkasin juba varakult lastele seletama, et lugemise ja kirjutamisega on vaja tegelema hakata. Marlen läks oma tuppa ja ei teinud midagi. Gregor selle eest tahtis telekat vaadata ja hakkas kirjutama. Gregor küsis kas ta saab peale kirjutamist telekat vaadata ja ma lubasin. Mina ise hakkasin nagu ikka koristama ja mingi aeg hiljem hakkas Marlen kirjutama. Pesin wc potti, kui Marlen tuli paber käes, et ma vaataks kas on hästi kirjutatud. Ma saatsin Marleni koos paberiga minema ja palusin oodata. Marlenile see muidugi ei meeldinud, sest ma ei pööranud kohe tema tööle tähelepanu ja üldse ei meeldi talla kirjutada nagu ta ütles. Seletasin talle, et mulle ei meeldi samuti koristada, pesu pesta ja süüa teha, aga seda kõike on vaja teha. Saime kuidagi kokkuleppele ja peale kirjutamise lõppu vaatasid lasped telekat. Seejärel hakkasid nad mängima ja mina tegin süüa. Lapsed arvasid, et me võiksime peale sööki basseini minna. Minule tundus, et tuul on väljas liiga tugev, aga läksime siiski. Rahvast oli vähe, vesi oli enam vähem, aga välja tulles oli külm. Lapsed olid natukene aega vees ja tulime koju, et mängukale minna. Kuna ilm ei olnud ujumiseks parim,siis oli mängukal päris palju lapsi ja seal me oma õhtu mööda saatsime. Peeter sai uinaku tehtud ja läks otsima kohta, kus uus koorem peale laaditakse. Koha leidmisega raskusi ei tekkinud ja peagi sai ta kodupoole asuda. Koorem tuleb maha anda kodu lähedal, aga selleks ajaks, kui Peeter jõuab on see koht juba kinni. Logistik ütles Peetrile, et ta tuleks baasi ja annaks homme koorma maha. Mis kell Peeter seda homme teeb me veel ei tea. Loodetavasti saab ta natukene hiljem minna, et me jõuaks Gregori vereanalüüsi enne ära teha. Homme hommik saab seega kiire olema. Tulimegi täna lastega varem tuppa, et nad saaks varem magama minna. Kuidas nad homme ülesse saavad seda näeme juba homme. Mina magama minna ei saa, kuna pean veel Peetrile järgi minema. Ja üldse ei läheks ma nagu nii normaalsel ajal magama. Kuna ma teadsin, et mul on aega, siis leidsin, et peaks varbaküüned ära värvima. Jõudsin teise küüneni, kui telefon hakkas helisema ja Peeter teatas, et ta jõuab varem baasi. Eks ole tore! Sain küüned lakitud ja kuivatatud, kui oli aeg Peetrile järgi minna. Selleks, et baasi hoovi peale sõita pidin värava taga kõigepealt ootama. Kell hakkas keskööle lähenema, aga hoovi peal käis töö ja autod sõitsid. Mulle tundus, et turvalisem on lasta suurematel ära sõita ja alles, siis minna. Lõpuks sain hoovi ja Peeter sai vajalikud toimetused tehtud ja hakkasime välja sõitma. Taaskord saime oodata, sest järgmine suur sõitis väravast sisse. Lisaks ootas üks auto hoovi pealt välja sõitmist ja nii me ootama jäime. Hakkasime välja sõitma ja üks juht tuli oma autost välja ja oleks meile peaaegu ette astunud. Saime sealt välja ja Peeter ütles, et koorma läheb annab hommikul keegi teine maha. Vähemalt ei pea me hommikul kiirustama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.