23.07.2014

Lapsed hakkasid peale hommikusööki mängima ja mina koristama ja süüa tegema. Kuna meil on plaanis täna poodi minna, siis ütlesin Marlenile, et ta võiks natukene kirjutada-lugeda, et pärast saaks kiiremini basseini. Nagu ikka ei tahtnud tema sellest midagi kuulda, kuid sai lõpuks kirjutatud. Käisime poes ja ei osanud sealt midagi osta. Väljas on suhteliselt soe ja eriti süüa ei taha, kuid midagi peab tegema. Koju jõudes oli aeg lõunat süüa ja edasi kirjutada. Marlen ei viitinud asju ära teha ja mina ei viitsinud toas olla. Nii siis võttis ta oma asjad kaasa ja kirjutas basseinis olles oma read ära. Selleks ajaks jõudis sõbranna oma lapsega basseini ja lapsed läksid kõik koos vette. Nii me selle päeva õhtuni basseinis mööda saatsimegi. Mängukale ei tahtnud minna ja pealegi oli lastel lõbus ja see oli peamine. Peeter helistas ja ütles, et ta on baasis ja ma läksin talle järgi. Lapsed jäi selleks ajaks basseini ja sõbranna vaatas nende järgi. Peeter sai öösel kiirelt koorma maha ja kuna ta jõudis varakult kohale, siis sai täna vara tagasi teele asuda. Hetkel talle uusi korraldusi ei ole antud. Mina arvan, et ta saadetakse homme samale ringile. Peeter sai ka üle mitme päeva basseini ja nii me seal õhtuni olime. Koju tulles arvasid lapsed, et võiks mängukale minna, kuid pikk päev olio ma töö teinud ja mina ei viitsinud enam välja minna. Peale sööki vaatasime telekat ja ei teinud midagi. Küll me oleme laisad. Lisaks kõigele oli toas palav ja õhku mida hingata polnud. Käisin vahepeal rõdul ja seal oli natukene parem. Tuppa tagasi tulles istusin diivani ette põrandale ja seal oli natukene jahedam.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.