21.07.2014

Peeter läheb konna ja seega tuli vara ärgata. Kell hakkas mängima ja ma ei saanud aru, miks peab keegi mulle nii vara helistama. Ei ole ma ju mitu hommikut pidanud vara ärkama. Tulin voodist välja ja läksin hommikusööki ja kohvi tegema. Panin Peetrile mõned asjad kaasa ja äratasin ta ülesse. Peeter sõi-jõi ja läks tööle, kuigi oleks tahtnud nagu ikka edasi magada. Mina läksin voodisse ja nagu ikka võttis magama jäämine igaviku. Lapsed magasid kaua ja selle üle oli mul heameel, kuigi jah nad on alati suht head magajad olnud. Ärgates oli aeg sööma hakata ja peale seda hakkasid lapsed mängima. Lisaks oli neil koguaeg midagi küsida ja ma ei jõudnud nii palju vastata, kui nemad küsida. Peale seda oli aeg hakata koristama , süüa tegema ja õppima. Täiesti tavaline päev on meid ees ootamas. Ma kohe ootan neid tavalisi, igavaid päevi ja kavatsen neist rõõmu tunda. Igasugused probleemid võiks meid nüüd rahule jätta. Aamen. Lapsed leidsid, et parim viisi päeva sisustada on mängida ja nad suutsid seda suhteliselt vaikselt teha. Mina, kui halb vanem käisin ja tuletasin meelde, et lugemist ja kirjutamist on vaja harjutada. Ütlesin, kes vajalikke asju ära ei tee see basseini ei saa. Rektsiooni, kui sellist nende poolt ei tulnud pikka aega. Üks hetk tuli Marlen ja teatas, et tal on kõht tühi. Enne ütles Marlen mulle lugemise ja kirjutamise peale, et see on mõtetu. Mina kasutasin juhust ja ütlesin talle, et söömine on mõtetu, kuni vajalikud asjad on tegemata. Gregor sai pika peale aru, et mul on tõsi taga ja võttis raamatu ning hakkas lugema. Marlen vaatas kõrvalt, kirjutas paar sõna ja rohkem ei midagi. Gregor luges ja peale seda hakkas sööma, Marlen käis ja vingus. Kui ikka kõht tühjaks läheb, siis hakkab mõte tööle, nii juhtus Marleniga. Marlen kirjutas natukene, luges selle ette ja sai süüa. Lisa tingimus oli see, et peale sööki kirjutab ta edasi ja ma näitasin talle millised leheküljed. Kontrollima hakates ilmnes, et Marlen on isetegevust teinud ja ühe lehekülje umber vahetanud. Ise ta ütles, et ma olin talle seda näidanud, kuigi ma näitasin järjest, mitte üks ühest ja teine teisest raamatu otsast. Lugema hakates ilmnes, et ta ei saa ise ka aru, mida ta on kirjutanud. Andsin talle võimaluse kogu tekst üle kontrollida raamatu abiga. Mis tema tegi? Vaatas hetk tagasi loetud sõna üle ja ütles, et vaatas ülejäänud samuti. Lugema hakates ilmnes, et ei vaadanud ta midagi. Ma tahtsin juba basseini minna ja Marlen sai kaasa tingimusel, et vaatab seal teksti üle ja loeb ette. Basseinis tegi ta alguses samamoodi, kui kodus. Lõpuks sai ta aru, et see trikk ei lähe läbi ja, kui ta tahab vette minna, siis tuleb asi ära teha. Sellega sai ta lõpuks hakkama ja luba vette minekuks oli olemas. Eelmine aasta, kui me basseinis käisime, siis lapsed olid väikses basseinis. See aasta oleme jõudnud nii kaugele, et väike basseini on väikestele ja meie lapsed tahavad suures olla. Mis omakord eeldab seda, et peab neid, eriti Gregorit kogu aeg jälgima. Hooaja alguses ei tulnud Gregoril ujumine hästi välja ja ta oli suurema osa ajast basseini serva juures. Nüüd on ta nii kaugele oma oskustega jõudnud, et ujub laiupidi üle basseini. Gregor saab sellega ilusti hakkama, kuigi mulle see üldse ei meeldi. Minu jaoks tundub see ebaturvaline ja ma heameelega ei lubaks teda üldse suurde basseini. Samas on mul heameel, et mõlemad lapsed oskavad ujuda. Kuid mida aasta edasi seda kergemaks läheb ja ei pea neid enam nii palju valvama. Peeter võttis konnast koorma peale ja viis selle barstu, kus logistiku arvates pidi ta selle homme mahaandma. Seejärel sai ta korralduse homme peale mahaandmist kuskilt uus koorem võtta, see baasi tuua. Järgmisse kohta laadima minna ja teise konna otsa sõita. Ei olegi mõtet vist mainida, et sõiduaegadega ei arvestanud keegi. Peeter tegi selgeks, et ta on koorem maas ja tal lubati baasi tulla. Enne kohale jõudmist anti uus korraldus ja saadeti poole tee peal olevasse kohta laadima. Peeter ütles, et tal ei jää peale laadimist enam sõiduaega ja logistik lubas midagi välja mõelda. Peeter sai koorma peale ja helistas logistikule, kes küsis kas sa ei saagi ise tuldud. Krt, kui sõiduaega ei ole, siis ei saa jah tulla ja pealegi enne lubas logistik midagi välja mõelda. Mõndaaega ootamist ja teine juht tuli ja Peeter sai koju tulla. Niisiis tuleb Peetril homme jälle konna minna, et ülehomme tagasi tulla.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.