20.07.2014

Hommikul magasime kõike kaua, sest kiiret ju ei olnud. Nii tore oli ärgata teadmisega, et kogu pere on jälle koos. Läksin kööki süüa tegema ja Peeter tuli mulle sinna järgi. Peeter jäi ukse peale seisma ja ütle, kui hea, et sa kodus oled. Kuid lisas sinna juurde kohe, kui vastik ma olen. Hahahahhaah. Muidugi on tema jaoks lihtsam, kui ma kodus olen ja kodus vajalikud asjad ära teen. Mul on asjad ju oma käe järgi ärapandud ja tal võtab kõige tegemine rohkem aega, kui mul. Rääkimata sellest, et igakord peab Peeter mõtlema, mida ja kuidas ta süüa teeb. Ise saaks veel kuidagi hakkama, aga Marlen tahab-peab korralikult sööma. Loomulikult said nad kahekesi hakkama ja oleks kauemgi saanud. Eks ma olen nad ise ära rikkunud sellega, et teen suurema osa asjadest ise ära. Kuid ma arvan, et minu tööks ongi hetkel kodusedtööd ja ma ei sunni neid teistele peale. Lapsed peavad jah ise oma mänguasjad kokku panema. Peale hommikusööki läksime turule ja poodi. Turul on puuviljade hinnad jälle odavamaks läinud ja nii sai neid jälle ostetud. See aasta on mul isu neist kiiremini täis saanud ja nii palju, kui ma eelmine aasta neid sõin ma enam ei taha. Lisaks käisime toidupoes, sest Peeter ja Marlen jätsid eile osa asju ostmata. Ma ütlesin poes Peetrile, et nemad hakkavad nüüd poes käima, aga ta ei olnud minu ideest vaimustatud. Me käime üldiselt ju kõik koos poes, aga mina olen tavaliselt see, kes vaatab mida osta. Toiduvarud saime täiendatud ja peale lüunasööki oli aeg basseini minna. Sinna läksime meie Gregoriga, kuna Marlenil oli vaja lugeda. Nagu arvata oli, siis ta sellega tegeleda ei tahtnud ja vingu oli rohke, kui rubla eest. Peeter jäi temaga koju ja neil läks ca tunnikene enne, kui nad tulid. Suurema osa sellest ajast oli vingumine käinud ja lõpuks tuli lugemine ja oligi asi tehtud. Ei saa mina aru, miks on vaja mõtetult aega raisata. Marlen võiks ükskord arusaada, mida kiiremini ta asja selgeks saab/ ära teeb seda parem temale endale. Väljas puhus suhteliselt tugev tuul on veest välja tulemine oli omaette katsumus, külm oli. Kuid vees oli selle eest nii mõnus seda enam, et ma ei ole seal juba mitu nädalat käinud. Õhtul ei hakkanud me enam kuhugile minema ja vaatasime telekat.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.