14.07.2014

Hommikul saime jälle kaua magada, kuna Peeter eile korraldust ei saanud hommikul tööle minemiseks. Lapsed olid nagu ikka enne meid ülevala. Tõusin ülesse ja hakkasin hommikusööki tegema. Peeter tuli telefon käes ja tuli välja, et ta oli saanud korralduse. Peale lõunat ootab teda ees laadimine ja konna minek. Koht on sama, kus ta viimane kord käis. Loodetavasti seekord ummikuid ei ole ja homm õhtuks on Peeter kodus tagasi. Käisime väljas jalutamas ja mõtlesime, et läheme basseini. Poisid läksid jälle ujuma ja meie Marleniga vaatasime pealt. Mul hakkab kurk terveks saama ja mõne päeva pärast saan mina ka vette minna. Koju tulles oli aeg süüa ja peale seda viisime Peeter´i tööle. Meie peame lastega homme linna minema ja sellepärast on meil autot vaja. Peeter jäi ootama, et saaks auto tankida ja laadima minna. Mina ütlesin lastele koju jõudes, et neil on kaks tundi aega ja selle ajaga olugu vajalikud asjad tehtud. Kui aeg saab täis, siis mina lähen mängukale ja nemad jäävad tuppa, kui ei jõua tehtud. Lastel on mõlemal lugemist ja kirjutamist harjutada. Kuid nemad hakkasid hoopis mängima ja ei teinud minust välja. Aeg-ajalt tuletasin neile kella meelde ja lõpuks hakkasid nad õppima. Peeter jõudis laadima ja ilmnes, et kaup ei ole valmis ja tuleb 2,5 tundi oodata. Peeter kiirustas baasis ja tegi teistele tankimist ootavatele juhtidele, et tal kella peale minek. Seega lasid teised ta vahele. Laadimis koht oleks võinud logistikule öelda, et aeg on muutunud ja Peeter oleks saanud kodus olla. Selle asemel peab ta mõtetult passima. Peeter informeeris koheselt logistikut, et laadimine hilineb ja seega saab mahaanda ka hiljem. Läksime lõpuks välja ja teel mängukale saime kokku sõbranna ja tema lapsega. Koos on ikka lõbusam, seda enam, et mängukal teisi lapsi ei olnud. Kui väljas läks jahedamaks, siis tulid teised ka välja. Vahel olen ma seda meelt, et väikeste laste ja nende vanemate peale on Eestis mõeldud rohkem, kui siin. Suhtlesin täna ühe emaga, kellel on mõne kuune laps. Mina arvasin koguaeg, et tema on lapsega kodune, kuid tuli välja, et ta käib tööl. Siin saab loetud kuud olla kodune ja, siis peab tööle tagasi minema. Tegelikult ei pea tööle minema, aga kui tahad oma kohale tagasi saada, siis pead minema. Rääksin talle kuidas on Eestis asjad ja tema arvas, et see ta tunduvalt parem. Peale pikka õues olekut oli aeg tuppa pesema ja sööma tulla. Marlen sai pahaseks, et nad ei saanud liivaga mängida. Mõni päev võib vahele ka jääda ja pealegi ma ei jõua seda liiva nii palju koristada. Gregorile ei meeldinud, et ma talle liiga palju süüa panin. Küll on armsad lapsed. Lõpuks said nad vajalikud toimetused tehtud ja läksid magama, kõrv puhkas selle vaikuse peale.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.