10.07.2014

Ärkasin öösel ja tundsin, et mul on valus neelata. Lisaks sellele oli mul külm ja minu ainukene soov oli sooja teki alla pugeda. Tekk on paraku suveks ära pandud. Mõtlesin terve igaviku (vähemalt mulle tundus nii), kuidas ma voodist püsti tõusen ja midagi peale võtan. Lõpuks sain selle tehtud ja pikapeale hakkas mul soe. Järgmine etapp oli see, et mul oli väga palav. Sellest tegin ma järelduse, et mul on palavaik. Kraadiklaasile ma järgi minema ei hakanud ja Peetrit ei tahtnud äratada. Hommikul ärgates oli mul kurk jätkuvat valus ja lisaks oli 37,6 kraadi palavikku. Peale coldrexi joomist läks natukene paremaks. Kuna mul on neelata valus ja ühtegi kurgu rohtu kodus ei ole, siis oli vaja apteeki minna. Küsisime Marleni käest, kas ta saaks seal käidud ja rohu ostetud. Marlen arvas, et ta saab hakkama ja kirjutasin talle rohu nime, mida vaja. Marlen pani raha ja paberi kotti ja läks, apteek asub mõned tänavad eemal. Tagasi tulles oli tal rohi ostetud, kohalikega suheldud ja lisaks sai ta endale ja vennale kommi. Nii, et tema käik läks asja ette, tubli. Hea, kui on laps, keda saab vajadusel rohu järgi saata. Hiljem oli meil vaja linnas ära käia ja teel sinna sai Peeter sõnumi, et tuleb mõne tunni pärast laadima minna ja konna. Peeter saatis sõnumi vastu, kas ta auto on korras, kuna sellega ei ole niisama võimalik sõita. Lõpptulemusena sai ta vastuse, et auto remondiks ei ole aega ja sõida lahti aknaga. Mis on minu arust ääretult ebaviisakas käitumine ja suhtumine. Peeter ütles, et ma võin lahtise aknaga sõita, aga sellest ei ole midagi kasu, sest õhk ei liigu. Rääkimata sellest, et armatuurlaud haises, sest liiga kuum oli. Linnas käik läks seega aiataha ja läksime hoopis baasi. Peetri auto juures toimetas mehhaanik ja Peeter läks tema juurde. Seletas, milles probleem on ja sai vajalikud töövahendid korda tegemiseks. Just nimelt Peeter vahetas ise kaitsme ära ja oh seda imet ventilaatorid hakkasid jälle tööle. Probleem lahendatud tulime koju sööma ja peagi oli Peeter läinud. Meie läksime õhtul mängukale ja seal oli juba palju lapsi. Päike läks ära ja mul hakkas külm, kuigi panin pikavarukaga pluusi selga. Tuppa jõudes oli mul täiesti külm ja peale kraadimist sain teada, et mul on 38,2 palavik. Mõni ime, siis et mul külm oli. Tegin sooja teed ja peagi oli mul palav. Peeter oli peaaegu konnas, kui tekkis ummik ja selle läbimiseks läks mingi tunnikene aega. See omakord tähendab seda, et ta jõuab hiljem kliendi juurde ja homme hiljem koju.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.