09.07.2014

Jälle tuli vara ärgata, kuna Peeter peab konna minema. Enne seda pean ma ta tööle viima ja Peeter peab koorma peale laadima. Kurk on mul jätkuvalt valus, aga pea õnneks ei valutanud. Koju tagasi tulles läksin voodisse und ootama, mis nagu ikka ei tahtnud tulla. Kell hakkas jälle helisema ja seetähendas, et tuleb jälle ärgata. Minu kolistamise peale tõusid lapsed ülesse ja oli näha, et nad alles magavad. Kuid me peame minema verd andma ja tuleb üks päev vara ärgata. Ma ei mäleta, millal lapsed viimati enne kella kaheksat pidid ärkama, see oli kunagi ammu. Igatahes said nad riidesse ja sõitsime linna. Siin saab verd anda millegipärast ainult hommikul ja lisaks tuleb ennast kindlaks päevaks kirja panna. Haiglas kohal peaks olema kell kaheksa, aga ma eile küsisin ja lapsega lubati natukene hiljem minna. Kohale jõudes ilmnes, et terve koridor on rahvast täis ja seistakse erinevate uste taga. Vaatasin ringi ja ei suutnud otsustada kuhu me peame minema. Eemal nägin ühte õde, kes midagi inimestele jagas ja läksin sinna. Õel oli paber, kus olid inimeste nimed kirjas ja selle alusel kutsus ta enda juurde. Inimese käes olevale paberile pani kleepekas, kus on kirjas nö tema number ja anti lisa paberi peal kleepekad kaasa. Ma eeldan, et need kleepekad lähevad verepudelite peale. Gregori nime ei öeldud ja ma tahtsin küsida, kuhu me peame minema, kui lõpuks tuli Gregori nimi. Saime kleepekad kätte ja öeldi uks kuhu me peame ootama minema. Lisati veel juurde, et lastel võetakse verd viimastena. Meil läks hästi ja ukse taga oli suhteliselt lühikene järjekord. Sisse minnes võtsin Gregori sülle ja õde hakkas veeni otsima. Kuna me oleme enne ka verd andnud, siis ma tean, et Gregoril on kehvad veenid ja vere kätte saamine on paras katsumus. Õde vaatas mõlemat kätt ja leidis, et ühes on veen olemas ja torkas nõela sisse. Verd paraku ei tulnud ei ühte ega teist pidi nõela keerutades. Õde oli juba mures ja küsis pidevalt kuidas Gregor ennast tunneb. Gregor suur mees ei teinud väljagi ja oli vana rahu ise. Õde läks ja kutsus teise õe appi, kes samuti ei saanud veeni kätte. Lõpuks võeti appi mingi pudel (väike), kus oli pump otsas ja tänu sellele saadi veri võetud. Õed olid imestunud, kui tubli Gregor on ja ütlesid, et tegemist on esimese lapsega, kes on nii rahulik ja ei nuta. Gregor suur mees ja suured mehed ei nuta. Gregor ütles, et ainukene kord oli tal valus, kui nõel sisse lükati. Seejärel võeti kommikauss välja ja Gregor sai valida, millist kommi ta tahab. Gregor ja Marlen said mõlemad kaks kommi. Lisaks õde vabandas, et vere võtmisega probleeme oli, kuigi ma hoitasin teda, et Gregoril on kehvad veenid. Õnneks on see nüüd tehtud ja järgmine nädal tulevad vastused. Selleks peame jälle arsti juurde minema, mis päeval me seda teeme ma veel ei tea. Enne peab aja kinni panema, aga täna ma seda ei teinud. Tulime koju tagasi ja selleks ajaks valutasid mul kurk ja pea mõlemad. Mis siis ikka veekann tulele ja teed jooma. Seejärel viskasin diivnile pikali ja lapsed vaatasid telekat. Kuna me tõusime hommikul vara, siis päeva peal tegime väikese siesta. Minu enesetunne läks peale tableti võtmist natukene paremaks. Peeter jõudis tagasi ja käisime temal järgi. See, et Peetril konditsioneer autos ei tööta teda enam ei üllata. Selle eest venitlaatorid puhuvad saloni ainult kuuma õhku ja sees oli ca 80 kraadi sooja. Nii siis ütles Peeter mehhaanikule, et tal on selline probleem ja sellega pidi tegelema hakatama. Peale seda oli aeg kooli minna ja järgmise aasta töövihikute-õpikute eest raha ära maksta. Summa, mis kahe lapse eest tuli välja käia oli päris suur. Õhtul käisime üle mitme päeva mängukal ja koju jõudes oli aeg jalgpalli vaatama hakata. Võrreldes eilsega, siis tänane mäng oli igav, aga võitis meeskond, kelle poolt me olime.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.