07.07.2014

Hommik tunduski helgem, kui õhtu olevat. Termomeeter näitas 37,5 ja vahepeal ei olnud üldse palavikku. Kuid peagi tõusis palavik uuesti ja jõudis 38,3. Kui täna õhtuga midagi ei muutu ja hommikul on jätkuvalt palavik, siis tuleb arsti juurde minna. Gregoril ei ole enne nii pikalt palavikku olnud. Taaskord päev, mille me veedame toas. Õnneks on väljas pilves ilm ja seega on toas jahe. Peeter läks rattaga sõitma ja meie jäime tuppa. Mingi aeg hiljem hakkas Peetri isiklik telefon helisema ja ma vaatasin, et ülemus helistab. Ei hakanud vastu ka võtma. Kohe tuli uus kõne ja ma helistasin Peetri töötelefonile. Millegipärast hakkas isiklik jälle helisema ja vait ei jäänud. Vaatasin telefoni ja nägin, et ma ise helistan talle. Täitsa lolliks läinud toas istumisega. Teisele numbrile helistades tuli mingi jutt ja ma arvasin, et Peeter räägib ja tagasi ei helistanud. Peeter tuli koju ja küsisin, mis talle öeldi. Peeter vaatas mind nagu segast, et millest ma õige räägin. Seletasin talle loo ära ja tuli välja, et ta ei ole ühtegi kõnet saanud. Peeter helistas ülemusele tagasi ja sai teada, et tal on auto laetud ja hommikul konna minek. Teisel telefonil oli pilt ees, aga sisse või välja helistada ei saanud. Võtsime telefonil aku ära ja kaardi hetkeks välja. Panime telefoni kokku ja selle peale hakkasid teated tulema. Me ei saanudki aru, mis telefonil viga oli, aga hetkel töötab.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.