02.07.2014

Hommikul oli võimalus magada, aga ma ole väheste tundidega harjunud ja olin ikka liiga vara üleval. Ka täna hommikul hakkas muusika väljas vara mängima ja naabri koer selle saatel hulguma. Selle peale läks viimanegi lootus uuesti magama jääda ära ja tõusin ülesse. Lapsed tulid minu järgi kööki ja hakkasid sööma, täna on hea päev meil on jälle jogurt hommikusöögiks. Peale lõunat viskasime kõik koos voodisse pikali, Peeter arvas, et võiks siesta teha. Selle peale pani Marlen ukse väljast kinni ja läks minema. Gregor jäi meie juurde ja lobises vahetpidamata. See on lausa uskumatu, kui palju üks laps võib rääkida ja ära ka ei väsi. Peeter ütles talle, et ta oleks pool tundi vait, mina arvasin, et Gregor ei pea nii kaua vastu. Või, siis läheb hoopis vaatama, millega õde tegeleb. Igatahes jäin ma magama ja ärgates tegin avastuse, et Gregor magab. Ma ei mäleta, millal Gregor viimati päeval magas ja seda veel vabatahtlikult. Mina tõusin ülesse ja tulin vaatama, millega Marlen tegeleb. Marlen vaatas multikaid ja nautis üksinda olemist. Gregor tõusis ülesse ja ei saanud aru, kus kohas meil wc on. Juhatasin ta õigesse kohta ja peale seda tuli a multikaid vaatama. Hiljem käisime väljas jalutamas ja peagi tuli sõbranna oma lapsega ka välja. Nii me käisime kõik koos vasikate juures ja tegime külale tiiru peale. Vahelduva eduga tibutas väljas vihma. Lisaks tegi Peeter avastuse, et talle on sõnum tulnud ja ta peab tööle minema. Parim asja juures oli see, et laadimas pidi ta olema 1 tunni ja 17 minuti pärast. Sinna sõidu peale läheb peaaegu tund, pluss veel baasi minek. Nii, et logistikud olid jälle tasem. Tulime koju ära ja peale kiiret sööki läks Peeter tööle. Meie vaatasime filmi, kuna täna-homme on jalgpalli vabad päevad. Peeter hiljem helistas ja ütles, et ühes kohas sai kiirelt koorma peale, aga teises ootab. Meile kummalegi ei meenunud, mis päev täna on. Kuid ma teadsin, et kolmapäev-neljapäev ei ole jalgpalli ja nii Peetrile ütlesin. Selle peale hakkas Peeter naerma ja ütles, et milla järgi keegi päevi loeb. Ma tõesti ei tea, mis päev on ja telefonist ei saanud samal ajal vaadata. Peeter sai lõpuks koorma peale ja läheb sellega konna, et homme jälle tagasi tulla. Võrreldes sellega, et päris tihti peab ta öösel laadima minema ja, siis sõitma hakkama on tänane palju parem variant.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.