29.06.2014

Peeter läks kesköö paiku baasi, et sealt võtta firma buss ja kliendi juurde sõiita. Kogu see käik peaks mõne tunni aega võtma. Mina ei viitsinud magama minna ja ootasin, kuni Peeter koju tagasi jõudis. Magama saime hilja-vara ja isegi mina jäin kiirelt magama. Gregor ärkas täna varem, kui viimastel päevadel ei see ei olnud üldse tore. Ma lootsin, et täna saab kaua magada. Peale hommikusööki läksime nagu ikka turule ja käisime toidupoes. Seal on ainukene toidupood meie piirkonnas, mis on pühapäeval avatud. Saime vajalikud asjad ostetud ja tulime koju. Nagu ikka olime meil basseini käik peale lõunaks ettenähtud. Teades ja tundes meie lapsi, siis peame igapäev midagi süüa kaasa võtma, sest neil lähevad kohe kõhud tühjaks. Kuna meil on kodus erinevaid puuvilju, siis tuli mõte neist salat teha. Maitsev ja tervislik, lapsed sõid ja neile meeldis. Väljas oli soe, aga selle eest puhus suhteliselt tugev tuul. Vedelesime päikese käes, lapsed käisid vahepeal ujumas. Ma võtsin lõpuks julguse kokku ja läksin vette. Vesi tundus kuidagi jahe olevat, kui polnud kõige hullem. Peeter tuli ka vette ja Marlen arva, et ta tuleb samuti suurde basseini. Mingi hetk tundus meile, et Marlenil on külm ja saatsime ta minema. Ise oleks tahtnud samuti välja minna, aga kuidagi külm tundus. Mina võtsin lõpuks julguse kokku ja tulin veest välja, mis oli suur viga. Mul oli selline tunne, nagu väljas oleks tugevad miinus kraadid ja mina seisan märgade riietega nende käes. Läks päris palju aega mööda kuni mul jälle soe hakkas. Peeter arvas, et tema ei tule üldse välja, kuid lõpuks tegi seda. Nagu arvata oli, siis sai temagi külmetada. Selle peale arvasime, et aitab tänaseks küll ja tulime koju. Sooja dussi all oli päris hea olla ja ma oleksin heameelega sinna jäänudki. Käisime väljas jalutamas ja mängukatel, kuid tuul ei olnud jätkuvalt kuhugile kadunud. Ma ütlesin Peetrile, et oleks pidanud midagi pikavarrukaga selga panema, kusjuures ma ei mäleta millal ma viimati midagi pikavarrukaga kandsin. Kuid ei olnud hullu ja tuppa jõudes läks meelest, et väljas oli jahe. Vaatasime mõndaaega telekat, kuni Peeter läks magama. Lapsed vaatasid veel multikaid ja peale pesemas käimist oli neil samuti aeg magama minna. Peeter läheb varahommikul konna ja eks näis, mis meie teeme.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.