21.06.2014

Magasin natukene aega ja ärkasin, kuid keegi ei helistanud. Kell oli kolm läbi, kui asi tundus kahtlane, ma ei teadnud mida teha. Ajasin Peetri ülesse ja rääkisin milles asi, Peetrile endale tundus asi samuti kahtlane. Peeter teatas, et ta läheb kohale vältimaks probleeme, mis olid nädal tagasi. Mina läksin kööki ja tegin söögi ja kohvi valmis. Peeter sõi ja tuli mõttele firmasse helistada ja küsida, mis kell tal laadimine on. Sealt sai ta teada, et tema laadimine toimub hommikul kell 9. Tore, me saame veel mõned tunnid magada ja seda me tegema ka läksime. Kuid uni ei tule, kui sina seda tahad või ikka, siis kui tema tahab. Mingi hetk ärkasin ülesse, vaatasin, et toas on valge ja arvasin, et me oleme sisse maganud. Ma olin kindel, et Peeter pidi kolmeks-neljaks laadima minema, kuid tuba oli liiga valge ja ma sain aru, et kell on rohkem. Hetk hetk hiljem meenus mulle, et laadimine on hoopis üheksa ajal ja ma võin edasi magada. Kell hakkas mängima ja Gregor läks kööki, kuigi tema jaoks oli liiga vara ärgata. Läksin kööki ja saatsin ta voodisse tagasi, sinna ta torisedes läks. Mina viisin Peetri tööle, sest ma pean poodi minema ja Peeter jõuab tagasi peale poodide sulgemist. Peeter sai ülepika aja oma autoga minna ja nii me teine teisele poole sõitsime. Mina tulin koju ja läksin voodisse tagasi ja lootsin natukene magada. See mul ei õnnestunud ja peagi ärkasid lapsed juba ülesse. Peeter helistas ja ütles, et ta jõudis kohale, aga tema koorem ei ole valmis. Millal valmis saab seda ei tea keegi ja hetkel peab ta ootama. Ma ei saa aru, miks kutsutakse auto, kui koormat ei ole. Nad oleks võinud helistada ja seda öelda. Meie lastega läksime linna ja kõigepealt käisime turul. Huvitaval kombel oli parklas mitu vaba kohta ja seega läks ükskord hästi ja ei pidanud kohta otsima. Väljas oli suhteliselt soe (33 kraadi) ja me tegime kiire tiiru ja tulime ära. Nagu ikka oli vana mul kingapoest läbi käia, et uued plätud osta. Minu suureks pettumuseks ei olnud minu numbrit, mis mulle meeldisid ja seega tulime sealt ära. Lapsed tahtsid jäätist süüa ja läksime toidupoodi, kuid nagu ikka olid seal müüdavad jäätised nelja kaupa karbis. Millegipärast müüakse siinsetes poodides jäätiseid karbi sees. Lastel tuli idee, et me võiks venepoodi minna, kuna seal on jäätised üksikult müügil. Mõte oli hea ja lisaks jäätisele ostsime leiba. Seejärel käisime spordipoes ja ostsime lastele ujumisprillid. Vaatasin mina neid prille ja ei suutnud otsustada, milliseid osta. Prille oli erinevaid mudeleid ja erinevas hinnaklassis. Mina isiklikult oleksin ostnud kallimad, kuna need tundusid asjalikumad olevat. Kuid teades meie lapsi, siis me ei raatsi neil kallid osta, kuna asjad kipuvad neil katki minema. Lapsed valisid ise endile prillid välja ja keskmisest hinnaklassist. Loodetavasti peavad need selle suve vastu. Enne koju tulemist käisime veel toidupoest läbi ja täiendasime toiduvarusid. Suve ja esimeste soojadega ilmusid välja kärbsed ja neid on kõik kohad täis. Meil on jätkuvalt akendele võrgud ette ostmata ja seega peame ise kärbseid taga ajama. Enda elu kergemaks tegemiseks ostsime poest kärbsepaberi ja riputasime ühe ülesse. Ei läinudki kaua mööda, kui esimene kärbes sinna peale läks. Lapsed käisid iga natukese ajatagant vaatamas ja lugemas, kui palju neid seal on. Õhtuks kogunes neid sinn üks jagu ja piitsaga tuli neid tunduvalt vähem taga ajada. Koju jõudes oli kiire lõuna ja basseini minek, kus olid lastel sõbrad ees ootamas. Päikse käes oli Ca 45 kraadi sooja ja täitsa mõnus oli. Ülejäänud õhtupooliku veetsime basseinis ja ära tulime viimaste seas. Saime vaevalt uksest sisse ja märjad asjad kuivama, kui lapsed teatasid, et nad tahavad mängukale minna. APPI. Mul oli ainukene soov diivanile visata ja mitte midagi teha. Mis siis ikka, läksime natukeseks ajaks veel õue, sest me oleme seal täna vähe olnud. Mängukal olid mõned üksikud lapsed ja nii me tunnikese seal mööda saatsime. Kuna jalgpall hakkas, siis tahtsin mina koju tulla ja lapsed olid sellega nõus. Peeter sai hommikul viis tundi oodata, kuni koorma peale seai. Üks koht kuhu ta peab mahaandma pannakse vara kinni, aga sinna lubati helistada ja nendega kokkuleppida, et Peeter tuleb hiljem. Hommikul laadimist oodates nägi Peeter kõigepealt soome, siis läti ja lõpuks eesti numbriga autot. Kõik olid samas kohas ja ootasid laadimist. Peeter käis kontoris sees ja välja tulles tuli talle vastu juht, kellel oli eesti särgi peale kirjutatud. Tüüp vaatas Peetri särki, kus oli samuti eesti keelne kiri, aga midagi ei öelnud. Tüüp käis sees ära, tuli välja ja tegi ümber autode tiiru ju otsis eesti numbriga autot. Lõpuks rääkis tüüp soomlase ja lätlasega juttu ja Peeter läks nende juurde. Nii, et tänane ajaviide laadimist oodates oli eestlasega suhtlemine. Tema pidi siin kandis väga harva käima, aga hetkel oli heapakkumine olnud ja sellepärast tuli. Peeter jõudis konna kohale ja ilmnes, et koht kuhu pidi ette helistama on vaatamata kõigele kinni. Nii siis ei saanud sinna koormata mahaanda ja see tuli tagasi tuua. Ühes laos öeldi üldse, et peate ootama kuna meil ei ole töötajaid, kes maha võtaks. Peeter ütles, et ta võtab ise maha ja sai tänu sellele osast koormast lahti. Peeter läks autosse tagasi ja ilmnes, et selle ajaga, mis tal koorma mahavõtmisega läks on teda tagaotsitavaks kuulutatud. Peetril olid telefonid autos ja ta ei kkulnud, et need helisevad. Ülemus ja logistik otsisid teda, et teada saada, mis toimub. Peeter jõudis baasi, meie vaatasime jalgpalli lõpuni ja läksime talle järgi. Peeter tõmbas alused maha ja peale seda tulime koju ja lapsed läksid magama. Täna öösel peaks saama meie samuti magada, sest Peeter peab pausi tegema ja keegi ei tohiks helistada.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.