20.06.2014

Ärkasin selle peale, et Peetri telefon helises. Helistas ülemus, kes teatas, et Peeter peab laadima minema. Mina läksin kööki süüa tegema ja tagasi tulles ilmnes, etkõne tuli liiga vara. Peeter ütles logistikule, mis kellast ta saab tööle minna. Ülemus selle eest helistas kaks tundi varem. Telefonile vastates Peeter ei teadud palju kell on, kui ta kella vaatas ja tagasi helistas, siis ülemus enam ei vastanud ja tagasi ei helistanud. Peeter peab veel kaks tundi pausi tegema ja seega ta ei kiirustanud kuhugile. Nõme on lihtsalt see, et kaks tundi uneajast oli rikutud. Peeter läks toast välja selleks ajaks, kui paus hakkas täis saama. Nagu ikka võttis ta minu une kaasa ja hommikul ärgates olin ma juba väsinud. Täna on see päev, kui ma olen viimast hommikut üksinda kodus. Millegipärast olid lapsed kooli juures rõõmsate nägudega, kuid vanemad mitte. Viimasel päeval tunde ei toimu ja lapsed lähevad kõigepealt jõeäärde. Mida nad seal teevad või tegema hakkavad seda ma ei tea. Hiljem peaks kooli õues toimuma veesõda, hommikul pandi vett kastidesse sooja. Mina nautisin oma viimast vaba hommikut tavaliste toimetusetega. Kohati on isegi tore, et vaheaeg hakkab ei pea mitu korda päevas koolis käima. Samuti ei pea hommikul kella peale ärkama ja õhtul saab kauem õues olla. Loodetavasti suudavad lapsed suvel normaalselt ennast üleval pidada ja meil saab tore olema. Ja saigi kool läbi. Gregor tuli esimesena ja küsisin tema käest kuidas läks, kus kohas nad käisid ja mida tegid. Gregori puhul on täiesti tavaline, et tema ei tea. Hakkasin ise küsima ja alustasin jõeääres käimisest ja selle kohat ma ei saanud targemaks. Selle eest teatas Gregor, et nad mängisid õues veesõda ja tema klassivend andis talle veepüssi. Nad olid õpetaja märjaks pritsinud ja seda oli õpetajast näha. Lisaks teatas Gregor, et tal on ketsid vett täis. Mõned päevad tagasi tuli koolist kiri, et täna peavad olema ujumisriided, rätikud ja teised jalanõud kaasas. Mina panin eile mõlemale lapsele plätud kaasa, aga Gregor hakkas selle peale kisama ja teatas, et ei ole vaja. Selge, suur mees ise teab. Ütlesin talle, kui jalad saavad märjaks, siis pole midagi teha ja pärast paneme kuivama. Nagu näha, siis nii läkski. Marlen tuli meie juurde ja ütles, et tema õpetaja tahab minuga rääkida. Enne jõudis Gregori õpetaja käega vehkida ja läksin tema poole. Marleni õpetaja vaatas trepi pealt alla ja tuli Gregori klassi poole ja rääkis Gregori õpetajaga. Kuna Gregori õpetaja oli lähemal, siis läksin tema juurde. Tuli välja, et ta tahtis muuta meie järgmise nädala vestluse aega ja sama tahtis Marleni õpetaja. Järgmine nädal on mul mõlema lapse õpetajaga arenguvestlus ja samas antakse tunnistused kätte. Õpetajad räägivad iga aine kohta eraldi ja lapse üldisest arengust. Täna oli viimane päev, kui lapsed said olla oma vanade õpetajatega. Gregor läheb sügisel esimesse klassi ja saab Marleni vana õpetaja endale. Marlen saab järgmine aasta lisaks uuele õpetajale ka uued klassikaaslased. Mõlemal lapsel on väga toredad ja abivalmis õpetajad, mulle nad meeldivad. Gregor oli alguses pettunud, et talle ei jää tema õpetaja, kuid kuuldes, et Marleni õpetaja tuleb talle, siis pikapeale see sobis. Gregori õpetaja on kuni esimesse klassi minekuni. Peale lõunat oli aeg basseini minna ja sinna tulime meile hiljem Peeter järgi. Koju tulles oli aeg süüa, Peetril magama minna ja meil mängukale. Kuna homme pole vaja vara ärgata, siis tulime suhteliselt hilja tuppa. Vaatasime jalgpalli ja lapsed läksid magama, Peeter magas ja ei teinud meist välja. Seetähendas seda, et ma ei tea kas ja millal peab Peeter tööle minema. Läksin voodisse ja arvasin, et Peeter magab akna all ja hakkasin teiselepoole ronima. Kuid seal oli Peeter juba ees, selge tuleb teiselpoole minna, kuid ka seal oli Peeter ees. Lükkasin ta eemale ja sain endale koha voodis. Mõtlesin kas ma pean panema mingiks kellaks kella helisema või mitte. Lõpuks võtsin Peetri telefoni ja vaatasin kas logistik on õhtul kirjutanud. Ääretult ebaviisakas on teise telefoni uurida. Ilmnes, et Peeter peab öösel laadima minema ja enne talle helistatakse. Selge võib kuni telefoni kõneni magada.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.