19.06.2014

Jälle kord ei saanud ma magada, sest mulle tundus koguaeg, et me oleme sisse maganud. Ometi ma teadsin, et telefonid on laetud ja mõlemas kellad helisema pandud. Kell hakkas helisema, kuna ma magasin teisel pool, siis jäi telefon kaugemale. Tõusin püsti ja võtsin telefoni, mille peale Peeter tahtis sama teha. Peeter vist arvas, et keegi helistab, ütlesin milles asi ja ta magas edasi. Mina tegin kohvi valmis ja söögisoojaks ja ajasin Peetri ülesse. Peetri esimene küsimus oli, kes jalgpalli võitis. Mina ei tahtnud sellel teemal rääkida ja tegin nägu, et ma ei kuulnud küsimust ja rääkisin muust. Peeter sai õhtul sõnumi, et ta peab hoopis teise autoga minema ja lisaks veel tuleb aluseid peale panna, seda ma talle ka ütlesin. Peeter ei andnud alla, tegi arvuti lahti ja otsis tulemust, mida ta kohe ei leidnud. Seega küsis ta uuesti ja ma vastasin. Peeter läks tööle ära ja mina voodisse tagasi. Mulle tundub, et ma pean tagasi voodisse minemise ära jätma. Mingi aja saan ma magada, aga ärgates ja terve päeva on selline tunne, nagu oleks öö otsa üleval olnud. Eelviimane koolipäev hommik on käes ja seega sain sellel õppeaastal eelviimast kord söögid-joogid kaasa panna. Gregor ja väiksemad hakkavad liivakastis midagi ehitama ja talle tuli tagavara riided kaasa panna. Koju tulles hakkasin uue kuninga ametisse kuulutamist vaatama. Ei juhtu ju igapäev, et riigis kus saa elad tuleb uus kuningas. Siine telekanal (id) tegid sellest korraliku ülekande. Arvestades, et siin on jätkuvalt kriis, siis oli minu jaoks üllatus, kui lihtsalt kogu üritus korraldati. Mina eeldasin, et tulevad suured ja uhked pidustused koos erinevate riigi esindajatega. Tegelikkuses ei olnud kutsutud ühegi välisriigi esindajat. Vaadates pilti, siis olid tänavad paksult rahvast täis ja reportaaze tehti erinevatest kohtadest. Põhi stuudiosse olid tulnud eksperdid, kes rääkisid, kuidas ja mis toimub. Kõik oli minuti täpsusega paika pandud ja uskumatul kombel see ka toimis. Suur oli rahva rõõm, kui uus kuningas koos perega lossi rõdule lehvitama tuli. Kuid, kui rõdule tuli vana kuningas, siis oli rõõm ja hüüded veel valjemad. Kokkuvõtvalt võib öelda, et asja saab tehtud maitsekalt ja vähese rahaga, kui ainult tahtmist on. Hommikupoolik sai märkamatult läbi ja läksin lastele kooli järgi. Mõlemad tuli käed asju täis, mis näitab, et vaheaeg hakkab kätte jõudma. Iga veerandi lõpus pannakse tehtud tööd ainete kaupa kaustadesse ja need tuuakse koju. Neid töid vaadates tundub, et lapsed ikka teevad midagi koolis. Vahel jääb Gregoriga rääkides mulje, et ta käib lihtsalt koolis. Gregori kasutas olid lugemise paberid, kirjutamised, arvutamised ja joonistused. Marleni asjadest olin ma näinud neid, mis me igapäevaselt kodus tegime. Kuid vaadates kasutade paksusi, siis on nad päris palju teinud. Gregor sai lisaks kaasa kaks pakki vildikaid. Siin on selline kord, et vanemad maksavad teatud summa ja kool ostab lastele töövahendid. Aasta lõpus saab iga laps oma asjad koju. Vähemalt ei pea suveks vildikaid ostma, Marlen tõi oma kriidid koju. Õhtul käisime basseinis ja seal olles helistas Peeter ja uuris, kus kohas me oleme. Peeter tuli eile peale meid basseini ja koju minnes keerasin ukse tema võtmetega lahti. Hommikul ei pannud ma tähele, et Peetri võtmed on ukse ees. Niisiis ei saanud Peeter tuppa ja tuli basseini juurde, vette ta minna ei tahtnud kuna külm pidi olema. Selleks ajaks oli päike pilve taha läinud. Peeter rääkis, et tal oli ühes kohas vaja maha anda ja ta pidi sissejuhatuseks viis tundi ootama. Antud laos pidi töötama üks tõstukijuht ja seegi pidi väga vana olema. Autosid, mis ootasid maha-peale laadimist oli selle eest hulgim. Lõpuks sai Peeter koorma maha ja võis baasi ära tulla. Tulime koju Peeter sõi ja läks magama, meie läksime mängukale. Üllataval kombel oli täna väga palju lapsi väljas. Ma ei olnud oma väikest sõbrannat mitu päev näinud ja läksin teda vaatama. Tema vaatas mind sellise näoga, nagu ta poleks mind kunagi näinud. Selle peale ütles tema ema, et mul ei ole päikseprille ees ja laps ei tunne mind ära. Panin prillid ette ja meist said jälle sõbrad. Lapsed ei tahtnud koju tulekust midagi kuulda ja me oleks võinud pikalt väljas olla. Kuid homme on viimane koolipäev ja ei ole viisakas viimasel hommikul sisse magada. Tulime koju, peale pesu ja õhtusööki oli aeg magama minna. Peeter ütles, et ta peab hommikul konna minema ja ootab millal talle helistatakse, et laadima minna. Kogu pere läks seega magama ja mina hakkasin jalgpalli vaatama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.