18.06.2014

Võrreldes eilse hommikuga, siis täna saime mitu tundi kauem magada. Kell hakkas mängima ja millegipärast ma ei saanud teda kuidagi kinni pandud. Läksin köögipoole ja püüdsin kella välja lülitada ja ei pannud tähele, et öö jooksul on keegi ukse tee peale pannud. Seega suutsin ma uksele otsa joosta, kuigi see uks on seal koguaeg olnud. Rääkimata sellest, et uks oli lahti ja ma pidin enne ust hoopis teiselepoole keerama. Paar viisakat sõna ja jõudsin kööki ja lõpuks sain kella vait. Tegin hommikusöögi ja kohvi valmis ja äratasin Peetri, kes sõi ja nagu ikka läinud ta oligi. Mõtlesin kas ma peaks ülesse jääma või magama minema. Läksin voodisse tagasi ja enne kella tuli uuesti uni peale, mis omakorda tähendas, et ärkamine oli raske. Lapsed jõudsid enne mind kööki ja minu sinna jõudmise ajal sõida nad viimast koogitükki. Kõige suurem ime selle juures oli see, et nad suutsid seda sõbralikult jagada. Lapsed läksid kooli ja mina tulin viimaseid vabupäevi koju nautima. Nojah lisaks tegin süüa ja koristasin, nagu ikka. Nüüd jääb üle oodata õhtut, sest täna ootab ees selle MM üks tähtsamaid mänge. Kuna eelmine mäng läks Hispaanial aia taha, siis täna nad parandavad vea ja kõik on jälle hästi ja finaal ei ole enam kaugel. Kool sai läbi ja tulime koju, kuigi lapsed tahtsid mureleid ostma minna. Kuid meil on vaja enne teised puuviljad ära süüa ja seega me ei läinud poodi. Marlen sai kodus teha inglise keele ülesanded ja ühel hetkel ta teatas, et ta ei oska. Ülesandes olid sõnad antud ja tuli pildi pealt antud asjad ülesse leida ja ära värvida. Osad asjad oli Marlen juba leidnud, aga mõnede sõnade tähendus ei tulnud meelde. Mina soovitasin tal ära teha need, mis ta teab ja hiljem vaadata, mis järgi jääb ja siis nende tähenduse kindlaks teha. Lõpuks ei olnudki Marlenil minu abi vaja, sest tal tuli meelde, mis järgi jäänud sõnad tähendavad. Uskumatu, kui kiiresti suudavad lapsed omandada mitu võõrkeelt. Lapsed arvasid, et me võiksime basseini minna, kuid mulle tundus, et väljas on liiga jahe. Leppisime kokku, et läheme basseini, kuid kui on liiga jahe, siis vette ei lähe. Kohale jõudes ilmnes, et väljas on soojem, kui toas tundus. Olime Marleniga mõndaaega päikese ja käes ja päevitasime. Gregor oli päikesevarju all ja võttis seal päikest. Laste sõbrad olid samuti basseinis ja peagi läksid lapsed vette. Nagu nii pole laste jaoks vesi külm ja sõpradega mängides ei hakkagi külm. Mul hakkas palav ja käisin ujumas ja ei olnudki vesi külm. Gregor tuli ja teatas, et tema astus jala katki ja verd jookseb. Ilmnes, et väikses basseinis olles suutis Gregor millegi otsa astuda, mis tegi talla alt jala katki. Loomulikult tuli sealt verd ja ma panin salvrätiku tüki sinna peale. Kuigi oleks võinud vetelpäästja poole pöörduda ja tema oleks jalga tohterdanud. Õnneks ei olnud asi nii hull ja saime ise hakkama. Väljas on ilus ilm, päike paistab, lapsed on vees ja, siis tuleb tuuleiil. Paraku tuli see tuuleiil koos s…haisuga, mis ei sobi üldse selle idülli juurde. Vahel läheb meelest ära, et me elame maal ja siin on ümber ringi laudad. Peeter helistas ja küsis kas me oleme basseinis, sest koju jõudes ilmnes, et toas meid ei ole. Peeter sai koorma maha antud ja uut peale ei tulnud ja nii jõudis ta vaheldusemõttes varakult koju. Kuigi jah hetkel ei tea, millal antakse korraldus tööle minna. Seega tuli aega ära kasutada ja Peeter tuli meie juurde basseini. Nii me siis ilusat ilma kogu perega nautisime. Koju jõudes ja peale õhtusööki läks Peeter magama, sest mine tea, mis kell peab minema. Meie lastega hakkasime jalgpalli vaatama, mis kiiresti jamaks keeras. Vahepeal sai Peeter teada, et hommikul ootab ees konna minek ja seega vara ärkamine. Lapsed läksid magama ja vaatasime koos jalgpalli. Jah, kui hommikul oli kõik veel hästi, siis peale mängu võib öelda, et MM on selleks korraks läbi. Ja sellest on tegelikult väga kahju. Ma olen aastaid Hispaania poolhoidja olnud ja lootsin, et seegi kord jõuavad nad finaali. Ma juba ootasin seda ja tahtsin kogeda seda melu ja ootust, mis saab siin finaali eel olema. Kuid, mis seekord kehvasti tehakse järgmine kord paremini. Aeg oli magama minna ja koperdasin magamistuppa, kus oli pime. Võtsin ühe telefoni laadimast ja panin teise laadima. Hakkasin voodisse pikali viskama, kui ilmnes, et mu voodipool on juba hõivatud, Peeter oli sinna magama läinud. Ma olen viimastel päevadel vingunud, et mul oli öösel külm. Meil on aken lahti ja mina magan täpselt akna alla, kuigi lahti võiks teha teise poole, siis ei ole ma seda viitsinud teha, laisk olen. Ju, siis Peeter arvas, et ta magab parem ise akna all, sest tema külm ei karda.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.