15.06.2014

Küll oli mõnus hommikul kaua magada, oleksi võinud terve päeva maha magada. Peale hommikusööki oli aeg minna turule, et värskeid puu-juurvilju osta. Väljas oli ilus ja soe ilm ja see omakorda tähendas seda, et turul oli palju rahvast. Sõitsin parkla poole ja ees oli väike ummik, vaatasin peeglisse ja nägin, et minu kõrval on üks auto. Mõtlesin, et erilin ülbil tahab kõigist mööda sõita, kuid siis nägin, et tegemist on politseiga. Ma enne kuulsin sireene, aga ei teinud sellest välja, sest need olid kuskil kaugemal. Meie juurde jõudes olid ainult vilkurid sees ja neid ma ei märganud. Politsei sõitis mööda ja ummik sai läbi, meil oli vaja ringi peal tagasipööre teha. Vaatasin, et keegi on oma auto ringile parkinud ja ei sõida sellega ei edasi ega tagasi. Ma võtsin kätte ja tegin tagasi pöörde enne ringi ja, siis nägin, et teine politsei auto tuleb veel. Korraks käis peast läbi mõte, et äkki neile ei meeldi minu tegevus, aga nad ei teinud sellest välja. Lõpuks õnnestus meil parkimis koht leida ja saime turule minna. Ostsime arbuusi, meloneid, virisikud, nektariine nii, et peaks mõneks päevaks jätkuma. Koju tulles oli aeg lõunat süüa, et peale seda basseini minna. Gregor nagu ikka ei saanud söömisega hakkama ja vingus suurema osa ajast. Aeg läks, asja sai ja lõpuks saime toast välja. Basseini ääres eriti palju rahvast ei olnud, kuigi on tasuta päev ja pühapäev. Saime mõndaaega vees olla, kui päike läks pilve taha peitu. Sealt välja tuli ta vahepeal, aga suurema osa ajast oli peidus. Seetähendas seda, et vesi tundus jahe ja ujuda ei saanud. Lisaks tuli vahepeal paar piiska vihma. Peeter arvas, et lähme parem koju ja ratastega sõitma. Lapsed oleks heameelega basseini jäänud, et sõpradega mängida. Kuigi endil oli külm ja olid näost sinised. Peale jäi nagu ikka meie tahtmine ja nii me koju tulime ja asõitma läksime. Väljas oli pilves ja seega ei olnud kõrvetavat kuumust ja sõita oli hea. Tegime tiiru ära ja mina tulin lastega tuppa, et nad puhtaks pesta, kõhud täis sööta ja magama saata. Peeter käis üksinda sõitmas, ma oleks ka tahtnud, aga homme on koolipäev ja seega tuli lastega tegeleda. Õhtul oli nagu ikka kohustuslikus korras jalka vaatamine, kuigi lõpuni ei näinud, sest uni tuli peale.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.