14.06.2014

Läksin minagi lõpuks magama ja uni ei tahtnud kuidagi tulla, kah mul uudis. Ootasin, millal Peetri telefon helisema hakkab ja ta tööle peab minema. Aeg läks, aga kõnet ei kuskil. Gregor käis vetsus ja teatas, et tema on juba piisavalt kaua maganud ja ta tahab ärgata. Kell näitas pool viis hommikul ja tema mõte ei tundunud hea olevat. Ütlesin seda tallegi ja Gregor läks jalgu trampides voodisse tagasi. Peeter vaatas mingiaeg telefoni ja veendus, et keegi ei ole jätkuvalt helistanud. Küsisin ta käest üle kas ta on ikka kindel, et kõne peaks tulema. Peeter vaatas üle ja sõnumis oli kirjas, et helistatakse. Lõpuks tuli mul uni ja ma jäin magama ja, siis hakkas telefon helisema. Seetähendas, et tuli ennast voodist välja veeretada ja köögi poole astuma hakata. Poolel teel kööki suutsin ma silmad avada, oh kus oleks tahtnud edasi magada. Kuna mul on vaja poodi minna, siis pidin Peetri tööle viima. Tagasi tulles ei olnud enam mõtet magama minna, sest kell oli kaheksa ja peagi ärkavad lapsed. Peeter jõudis laadima ja seal lennati talle kahe jalaga selga, et miks ta nii hilja tuleb. Peeter ütles, et tema sai sõnumi, et talle helistatakse ja helistati tund tagasi ja siin ta nüüd on. Peeter ise arvas, et talle unustati helistada ja nüüd püüti oma süüd tema kaela veeretada. Loetud päeva tagasi oli sama vahetusega –sama probleem. Lapsed tõusid, sõime, koristasime ja vaatasime natukene aega telekat. Peale seda käisime turul, kust ei olnud mitme midagi osta ja läksime hoopis toidupoodi. Nojah sealt on alati midagi osta ja nii me oma toiduvarusid täiendasime. Loomulikult olid kõik poed rahvast täis ja kassa järjekorrad teise poe otsa. Olime kassas, kui Peeter helistas ja ütles, et ta jõuab peagi üle piiri. Ütlesin talle, et võtsin talle õlut ja Peeter arvas selle peale, et ma võiksin selle külma ka panna, pidavat minust kena olema. Mis külma ütlesin mina, õlu läheb rõdule päikse kätte. Selle peale pidin ma õel olema. Koju jõudes ilmnes, et kõik ostetud asjad tuleb tuppa vedada ja seda pean ma ise tegema. Lapsed võtsid mõned kergemad asjad ja tegid uksed lahti. Ainukene kord, millal mulle lift meeldib on poest tulles. Ütlemata mugav on kastid lifti tõsta ja pärast lifti juurest tuppa viia. Nii me täna ka tegime. Panin asjad kappidesse ära, tegin lastele söögi soojaks ja peale seda oli aeg basseini minna. Täna on esimene päev sellel hooajal, kui basseinid on lahti. Basseinidesse jõudes ilmnes, et seal on suhteliselt vähe rahavast. Võib olla on kell veel vähe ja hiljem tuleb rahvast juurde. Lastel oli heameel, et nad said vette minna ja ega nad sealt eriti välja ei tahtnud tulla. Vahepeal käskisin ma neil sooja tulla ja, siis oli nähe, et neil oli natukene külm. Hiljem tuli rahvast juurde ja laste sõpru samuti. Nii nad vahelduva eduga olid vees ja soojas. Pärast tuli minu sõbranna oma lapsega ka ja esimest korda tulime meie ära viimaste lahkujate seas. Jäime veel mõneks ajaks mängukale, kuni ma vaatasin, et kell on palju. Pidin veel pizza ahju panema enne, kui Peetrile järgi lähme. Jõudsin oma asjad valmis, kui oligi aeg baasi pole teele asuda. Peeter sai koorma mahaantud ja loomulikult tuli selgitust ülemusele anda, miks ta nii hilja hommikul laadima läks. Peeter ütles, et tema tegi nagu korraldus oli ja selle peale polnud ülemusel midagi öelda. Koht, kus ta laadimas käis oma viga loomulikult ei tunnista ja suurim süüdlane on juht. Peeter sai auto tühjaks ja helistas logistikule, et seda öelda ja küsida äkki peab kuskilt peale laadima. Mitte, et see väga suur üllatus oleks olnud, aga keegi ei vastanud. Peeter helistas erinevatel numbritel ja keegi ei vastanud, isegi ülemus ei vastanud. Rääkimata sellest, et hiljem oleks keegi tagasi helistanud ja küsinud, mis lahti. Nii, et kui autoga peaks näiteks midagi juhtuma, siis ei huvita see kedagi. Paljud probleemid jääks ära või saaks kiirelt lahendatud, kui tehtaks tiimitööd. Kuid mulle tundub, et sellest ei ole siin midagi kuuldud ja sellest on kahju. Jalgpalli üks oodatumaid mänge jäi mul vaatamata, sest ma lihtsalt ei jõudnud enam üleval olla. Kuna täna öösel peaks olema võimalus ilma telefoni kõnet ootamata magada, siis tuleb seda ära kasutada.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.