12.06.2014

Jälle oli kell see, mis ülesse ajas ja toimetama saatis. Tegin nagu ikka kohvi ja söögivalmis ja äratasin Peetri. Ma ei kujuta ette, kui kaua on võimalik niimoodi tööl käia. Minule tundub, et see mida praegu tehakse on inimeste tervise tapmine. Ei ole ju normaalne ärgata pool kolm öösel ja nii mitu kuud järjest. Arvestades seda, et töölt koju jõuab Peeter kuskil 6-7 ajal õhtul. Tekibki küsimus, millal inimene magada saab, isiklik elu tuleb üldse kõrvale jätta. Nii, et üheks lisa mureks on see, kuidas Peetri tervis sellele vastu peab. Peeter läks minema ja mina sain mõndaaega edasi magada. Marlen arvas, et ta tahab hommikusöögiks sinki ja mune, kuna eile ma ei teinud neid. Oleks Marleni teha, siis sööks ta igal hommikul sama toitu. Mulle tundub, et igapäev ei ole hea tal sama asja süüa ja võib olla ei mõju liigne munade söömine seedimisele hästi. Koju tulles hakkasin tube ümbet tõstma, et lapsed eraldi tubadesse saada. Ma juba mitu päeva olen mõelnud, kuidas seda teha ja eile arutasime Peetriga ka. Lahenduseni me ei jõudnud ja nii ma täna jälle mõtlema hakkasin. Käisin mõõdulint käes ringi ja mõõtsin ja kaalusin, kuidas oleks kõige mõistlikum teha. Minu eesmärgiks oli leida kõige „valutum” lahendus, sest talveks tuleb lapsed uuesti ühte tuppa magama panna. Kokkuhoiu mõttes, sest muidu peaks mitmes toas radika sisse panema. Lõpptulemusena tõstsin Gregori voodi nö arvutituppa ja sealt tõstsin arvutilaua Marlenile. Mulle tundus, et see on hetkel parim lahendus ja vajadusel saab kiirelt tagasi tõsta. Alguses oli mul plaanis meie voodi arvutituppa viia ja Gregor meie tuppa tõsta, kuid see oleks eeldanud rohkemate asjade ümber tõstmist. Vaatamata sellele, et mul olid aknad lahti ei olnud toas õhku ja mul oli tõeliselt palav. Ega see asjade üksinda ringi tõstmine eriti lihtne ei ole. Gregori voodil tuli osa polte lahti keerata, muidu ei ole ta ukse vahelt läbi mahtunud. Seda ma veel ei tea, kas teistele minu tehtu meeldib või mitte. Mina arvan, kui ei meeldi, siis tehku ise ja paremini. Kool sai nagu ikka liiga ruttu läbi ja läksin lastele järgi. Olime mõndaaega õues ja ma ei öelnud neile, et ma kodus tube ringi tõstsin. Tuppa tulles läksid lapsed käsi pesema ja mina kööki süüa soojaks tegema. Jäin ootama, millal nad tulevad ja midagi ütlevad. Või teine võimalus, et millal läheb kisaks lahti, et miks ma sellise jama kokku keerasin. Kuulsin, et midagi nad vaikselt omavahel räägivad, kuni Gregor tuli kööki. Gregor ütles mulle aitäh, et mulle nii ilusa toa tegid. Eks ole ju armas. Tuli välja, et Gregoril oli väga heameel, et tema voodi on teises toas ja ta saab seal üksinda magada. Marleni käest küsisin ise hiljem, kuidas talle meeldib ja ka tema oli rahul. Väljas läks ilm pilve ja meie läksime mängukale, kuna hiljem peaks hakkama vihma sadama. Tervet päeva nende kahega toas ma istuda ka ei viitsi. Mängukal ei olnud kedagi alguses, aga pärast tuli üks laps veel. Viimastel päevadel on kuidagi vähe lapsi õues või käivad kõik teistel aegadel, kui meie. Vaatasin kella ja arvasin, et Peeter peaks varsti tulema ja tulime tuppa, et sööks valmis teha. Lapsed sõid, kui Peeter koju jõudis, juba kaugelt oli näha, et ta on väsinud. Koorma sai ta enam vähem kiirelt maha, aga peale laadimine võttis aega. Baasi jõudes läks autol midagi katki ja, millal korda saab hetkel ei tea. Peagi helistati Peetrile ja öeldi, et ta peaks laadima minema ja hommikul sama koormaga konna. Peeter ütles, et ta ei saa minna, kuna sõiduaega ei ole ja üldtunnid läksid juba lõhki. Logistik ei olnud loomulikult sellest vainustatud. Krt pidagu meeles või pangu kirja, mis kell keegi hommikul tööle läks. Alati on võimalik minna neil autosse ja võtta väljatrükk, mis kell hakati tööle ja, kui palju saab antud päeval veel sõita. Kuid ei, siin ollakse selle kohapealt laisad. Üks päev logistik näiteks helistas ja küsis, kas auto on tühi või mitte. Selle asemel oleks ta võinud välja minna ja ise vaadata. Igatahes Peeter ei läinud kuhugile mujale, kui magama ja meie jälle õue. Uksest välja minnes vaatasime, et vihma hakkab sadama, kuid lapsed tahtsid mängukale minna. Läksime edasi, et suurema saju korral tagasi tulla. Vihma tuli mõned piisad ja sellega sadu tänaseks lõppes. Lapsed mängisid natukene aega väljas ja tuppa tulime taaskord viimastena. Lastel oli aeg magama minna ja mina hakkasin jalgpalli vaatama. Ma tean, et paljudes peredes naised vihkavad jalgpalli MM, EM, sest mehed on terve selle aja teleka ette naelutatud. Meil on vastupidi ja mina olen see, kes rohkem vaatab. Seega on mind ees ootamas kuuaega teleka ees istumist ja kaasa elamist. Peeter sai teada, et ta peab hommikul võtma auto ja sõitma teisele juhile vastu. Teisel juhil on koorem peale laetud, aga tal ei ole sõiduaega ja ta ei saa baasi tulla. Tavaliselt kasutatakse „abivahendeid”, et baasi jõuda, aga hetkel on see rangelt keelatud. Peeter helistas teisele juhile ja ütles, mis kellaks ta jõuab ja teine juht ei olnud üldse rõõmus. Sealt kohast baasini on alla poole tunni ja selle asemel, et koju minna peab teine juht autos ööbima. Meie saame homme natukene hiljem ärgata. Peeter vaatas minuga jalka lõpuni ja oligi aega magama minna. Ma ükspäev lugesin jalka fännide kommentaare. Mängud toimuvad suhteliselt hilja õhtul või öösel,meie kella järgi. Seetähendab, et uneaega jääb kõigil väheks ja üks fänna teatas selle peale, „magame mõni teine homme”. Kuna meil on siin hetkel igatipidi segane aeg, siis sobib sama väljend meie kohta väga hästi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.