09.06.2014

Kell hakkas mängima ja ma ei saanud seda kuidagi välja lülitatud. Mulle tundus, et ma ajan kogu maja enne ülesse, kui kell vait jääb. Jälle kord tuli keset ööd ärgata, sest Peeter peab varakult konnas olema, kella kaheksaks. Niisiis esimene hommikusöögi tegemine ja Peetri tööle saatmine. Mina läksin voodisse tagasi ja nagu ikka oli Peeter mu une kaasa võtnud. Mingi aja sain isegi magada ja, siis oli aeg lastega tegelema hakata. Tänasest hakkab kool olema ainult hommikuti, kella üheni ja seda veel kaks nädalat, siis hakkab vaheaeg. Peeter ütles selle peale, et see on vanemate harjutamiseks, et nad vaheaja algades shokki ei saaks. Kuna me olime see nädalavahetus rohkem kodus, siis olid toad nagu ikka segemini. Koristamisega ma koju tulles tegelema hakkasingi, lisaks pesin pesu ja tegin süüa. Millegipärast läks aeg jälle kiiresti ja tuligi kooli lastele järgi minna. Kuigi mul oli täna rohkem aega, kui muidu jäi ikka ajast puudu. Lapsed tulid koolist ja neil oli heameel, et peale lõunat ei pea sinna minema. Gregor arvas, et me peaksime mängukale minema, kuid mina ei olnud sellega nõus. Esiteks ei lähe sinna praegu keegi ja teiseks on väljas natukene soe. Jõudsime otsusele, et välja läheme hiljem ja praegu läheme mureleid ostma. Tuppa tulles sõid lapsed suppi ja magustoiduks olid murelid, mis olid suured ja magusad. Marlen hakkas koduseidtöid tegema ja nagu ikka tekitas see probleeme. Mina püüdsin teda aidata, et saaks õieti teha, tema tegin nii nag paremaks pidas. Seejärel hakkas Marlen peale käima, et me peame õue minema. Mina ütlesin, et tal on kodusedtööd valesti tehtud ja lugeda on ka vaja ja me ei lähe õue. Ilmnes, et kõik asjad olid õieti tehtud, aga käekiri oli nagu ikka jube. Loetud sai Marlen ka lõpuks ja nii me õue läksime. Meie, eriti minu suureks pettumuseks ei olnud seal kedagi. Mingi hetk tekkis üks laps juurde ja tema vanaema tahtis minuga lobiseda. Paraku rääkis ta nii, et ma ei saanud tema jutust aru ja seega ei tulnud vestlusest midagi välja. Minu õnneks helistas Peeter ja ma sain temaga rääkida. Peeter oli kodus ja uuris, kus me oleme ja tuli natukene hiljem meie juurde. Olime veel natukene aega väljas ja läksime tuppa, sest Peeter ei viitsinud enne süüa. Peale sööki käisime jõeääres jalutamas ja koju jõudes ilmnes, et Peeter on juba ammu sõnumi uute korraldustega saanud. Midagi head seal ei olnud. Peeter peab jälle minema endale koormat laadima ja seda tegema keset ööd. Peeter saatis sõnumi, et enne teatud kella ta ei lähe ja las logistikud ütlevad seda edasi. Niisiis läks Peeter magama, sest uneaega tuleb jälle vähe. Mina andsin lastele süüa, käisin nendega pesemas ja lubasin multikaid vaadata. Lõpuks läksid lapsed ka magama ja mina jäin öövahiametisse.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.