04.06.2014

Täna on hea päev ja ei pidanud lastele süüa kaasa panema. Marlen tuli üks päev koju ja teatas, et kolmapäeval on ühel tema klassikaaslasel sünnipäev. Gregor tuli eile koju ja teatas, et täna on tema kahel klassikaaslasel sünnipäev. Niisiis süüa antakse koolis ja mina pean ainult vee kaasa panema. Lapsed kooli viidud tulin koju ja hakkasin oma toimetusi tegema. Praad läks ahju ja kapsad on valmis. Ma isegi ei proovinud täna kapsaid, ju sain eile isu täis. Lisaks otsustasin teha kreemisaiu, kuid hoopis teistmoodi kreemiga, kui tavaliselt. Lugesin millagi Norra kreemisaiade retsepti ja tahtsin seda proovida. Kreem sai valmis ja maitse on täitsa hea ja eks hiljem näeb, kas tulevad head saiad. Panen siia retsepti, kes tahab saab proovida. Vanillikreem:200 ml vahukoort, 100 ml piima, 2 munakollast, 40 ml suhkrut, 1 sl vanillisuhkrut, 2 sl tärklist. Hõõru munakollased suhkrute ja tärklisega veidi vahule. Kuumuta koore ja piima segu keemiseni. Nirista natuke kuuma piima-kooresegu munade hulka, ise pidevalt segades. Nüüd vala see segu tagasi potti samal ajal vispeldades. Sega, kuni kreem pakseneb, ja tõsta pott tulelt. Lase kreemil jahtuda. Lapsed tulid koolist koju ja panin neile toidu taldrikusse valmis. Nad said ise öelda, kui palju nad süüa tahavad, et hiljem ei ole probleemi, et mina panin liiga palju. Seni, kuni ma Gregorile süüa panin istus Marlen lauaääres ja hakkas koduseidtöid tegema. Tuletasin talle natukene aega hiljem meelde, et ta võiks ära süüa. Selle peale teatas ta, et koguaeg ma tahan, et ta ära õpiks ja nüüd sunnin sööma. Ei osanud ma talle selle peale midagi öelda. Ülesanded sai ta lõpuks tehtud, aga toidu peale teatas, et talle see liha ei meeldi. Ei tasu vist mainidagi, et tavaliselt on Marlen see, kes nõuab, et ma liha teeksin ja sööb seda kõige rohkem. Igatahes ei saanud ta kooli tagasi minekuni söödud. Meie Gregoriga tegime kreemisaiad valmis ja kuna tainast jäi järele, siis tegime kaneelisaiu samuti. Kuna Marlenil on söömata, siis ei saanud ta ka magustoitu, tavaliselt on Gregor see, kes magustoidust ilma jääb. Marlen muidugi teatas, et kreemisaiad on vastikud ja tema ei tahagi neid. Ärgu söögu jah, jääbki meile rohkem. Veidi hiljem teatas Marlen, et tema ei saa kunagi teha seda, mida ta tahab ja üldse, miks tema ei saa saia. Seletasin, miks ta ei saa, aga talle see nagu ikka ei sobinud. Mina jäin endale kindlaks ja saia Marlen ei saanud. Mulle tundub, et päris hea kreemi retsepti leidsin, järgmine kord panen suhkurt natukene vähem. Nojah, ma seekord panin silma järgi ja läks natukene palju. Peale kooli lõppu tulime tuppa ja Marlen palus, et ma teeksin talle toidu soojaks. Seejärel sai ta kiirelt söödud ja me võisime õue minna. Tuppa tagasi jõudes oli kell nii kaugele, et oli jälle aeg sööma hakata. Seekord sai Marlen taldriku kiirelt tühjaks ja Gregor unistas midagi. Lisaks jõudis Peeter koju ja ta lubas ise Gregori taldiku tühjaks süüa. Gregor sai sellega lõpuks ikka ise hakkama. Juba pikemat aega on meil teemaks olnud Gregori esihammas, mis ei taha kuidagi ära tulla. Mõned kuud tagasi käisime arsti juures ja seal öeldi, kui kahe kuuga ei tule ära, siis tõmbame välja. Kaks kuud on mööda läinud, aga hammas on ikka suus. Arstile on aeg jätkuvalt kinnipanemata. Kuid selle eest närib Gregor selle hambaga erinevaid toite ja me liigutame seda igapäev korduvalt. Peale pesemast tulemist ütlesin Gregorile, et näita isa, kui palju su hammas juba liigub. Peeter vaatas kõigepealt ja liigutas ise, siis tegi veel ühe liigutuse ja Gregor pistis karjuma…valus oli. Lähemal vaatlusel ilmnes, et hammas on natukene veel kinni ja selle tõttu teeb haiget. Peeteril tuli mõte niit ümber hamba siduda ja hammas välja tõmmata. Võib olla oleks liigutades ka kätte saanud, aga me ei hakanud proovima. Esimene katse läks aia taha, sest Peeter ei tõmmanud, kuid teise korraga oli hammas väljas. Muidugi käis sinna juurde suur kisa, aga ma lubasin Gregoril oma telefonist ühte mängu mängida ja ta rahunes peagi. Niisiis on üks probleem jälle lahendatud ja ei peagi arsti juurde minema. Peeter arvas, et peaks Gregorile nö hambahaljda poolt raha padja alla panema ja seda ma ka tegin. Peeter läheb homme jälle konnasid krooksutama ja seega läksime vara magama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.