30.04.2014

Käes on selle nädala viimase koolipäeva hommik. Homme on püha ja reedel on kooli poolne vabapäev. Saime hommikused toimetused tehtud ja lapsed läksid kooli. Mina läksin rattaga sõitma ja tegin tiiru kõrval külla ja meie külas. Tee peal tuli mulle meelde, kuidas ma eile rullitamas käies kohtasin kassi. Kass oli teeääres ja, kui ma mööda temast sõitsin vaatas mind sellise näoga, et mis imelikud asjad need sul jalas on. Tagasi tulles vaatas ta jätkuvalt mind ja vahetult enne temast möödusmist tõusis ta püsti. Ja tundus, et kohe ta paneb mulle käpaga, sest ta oli sellises asendis, et kohe hüppab minu suunas. Läks hästi ja ta ei teinud seda. Peale koristamist ja söögitegemist oli aega lastele kooli järgi minna. Kuna homme kooli ei ole, siis Marlen koduseidtöid kaasa ei võtnud ja me käisime väljas jalutamas. Õhtul ei hakanud me samuti tuppa minema, vaid olime õues. Tuppa jõudes nägime, et Peeter on koju jõudnud. Peeter andis hommikul koormamaha ja sai uue peale. Seejärel saadeti ta teist autot maha andma ja uut koormat peale võtma. Lõpuks sai ta selle kõik tehtud ja võis koju tulla. Kuna ma tahtsin poest ühte asja saada, siis läksime ja käisime poes ära. Otseloomulikult seda, mida ma tahtsin ei olnud ja selles ei ole midagi tavatut. Peale õhtusööki hakkasid lapsed käekette jälle tegema, sest ostsime neile uued kummid. Müügile olid tulnud uued värvid. Lõpuks oli aeg magama minna ja üks kuu lõppenuk lugeda.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.