26.05.2014

Nagu ikka olin öösel üleval ja mõlgtasin mõtteid, und ei olnud. Kui kell hakkas helisema ei saanud ma aru, mis toimub. Hakkasin kella välja lülitama ja ei osanud seda teha. Lõpuks õnnestus mul kell vaigistada ja läksin kööki. Aknast välja vaadates nägin, et vihma on sadanud, võib olla sajab hetkel ka, seda ma ei tea. Peeter tõusis ülesse, sõi võttis oma asjad ja läinud ta jälle oli. Mina kobisin voodisse tagasi ja jäin und ootama, mis isegi hiljem tuli. Enne kella olin ma jälle üleval, sest lapsed käisid vetsus. Selleks ajaks oli kuulda, et väljas sajab vihma. Ma küsisin juba reedel Marlenilt kas nad lähevad täna kehalises rattaga sõitma. Marlen loomulikult ei mäletanud kas lähevad või mitte. Mõtlesin eile, et hommikul vaatan, kas tema klassi lapsed tulevad ratastega või mitte. Lihtne ja loogiline. Kuna vihma sajab, siis ma eeldan, et täna ratast vaja ei ole. Väljas läks pimedaks, müristas ja lõi välku ning hakkas vihma kallama. Kooli minnes tuli vihmavari välja otsida ja väljas lompides mööda minna. Mis ei olnud eriti lihtne, sest kõik kohad olid vett täis. Tavaliselt võtavad lapsed väljas ritta ja lähevad koos õpetajaga klassi. Gregori õpetaja oli juba klassi ja lapsed läksid klassi. Vaatasin aknast, kuidas Gregor pani oma paberikausta kapi peale, võttis kotist päeviku ja pani teiste juurde. Seejärel pani veepudeli kapi peale ja vaatas, mis talle söögiks kaasa on pandud. Ainult jopet ei tahtnud ta seljast ära võtta, kuni sõbrad talle seda meeldetuletasid. Kell kolas ja Marleni õpetaja viis nende klassi sisse. Mina võisin koju tulla ja oma päevaga alustada. Nagu ikka oli vaja koristada, sest nädalavahetusega on natukene segamini läinud. Pealegi sadas väljas vihma ja rattaga sõitma ei saanud minna. Vihm jäi järgi ja päike piilus pilve vahelt ja mina läksin kooli lastele järgi. Koolis läks neil nagu ikka hästi ja nad olid päeval isegi õues käinud. Küsisin lastelt kas läheme mureleid ostma ja nad olid nõus. Kõigepealt tuli minna panka ja sularaha võtta. Pangaautomaat teatas, et mul on raamat täis ja läksime uut raamatut võtma. Loomulikult oli pangas järjekord ja me saime mõndaaega oodatud. Mõtlesin kas ma üldse saan raamatud vahetatud, sest see on Peetri nimel. Keegi dokumenti ei küsinud ja ma sain uue raamatu. Lapsed võtsid laua pealt kommi ja jäid oma käiguga panka rahule. Poes olid murelid müügil, ilusad suured ja punased, kuidas maitse on seda ei tea. Enne kassast tuli omanik ja ütles, et täna on eriti magusad murelid ja Marlen läks ja võttis ühe karbi veel. Kui läheb hästi, siis jätkub mureleid õhtuni ja Peetril on lootust neid saada. Samas ei saa selles kindel olla, kuna head asjad saavad kiirelt otsa. Koju tulles oli aeg sööma hakata ja täna juhtus vaheldusemõttes ime. Gregor sai kiirelt ja ilma probleemideta söödud. Marlen see eest ei saanud kuidagi taldrikut tühjaks. Ei tea kas ta venitas meelega, et ei peaks koduseidtöid tegema. Üllataval kombel sai Marlen kiirelt ja ilma probleemideta õpitud. Gregor läks peale kooli klubisse ja meie Marleniga mängukale. Pärast klubi tuli Gregor ka õue ja nii see õhtu meil mööda läks. Koju tulles jõudsin toidu sooja panna, kui Peeter jõudis koju. Peeter oli enne baasi jõudmist saanud sõnumi, et ta peab laadima minema. Peeter läks logistiku juurde ja ütles, et tal ei ole sõiduaega. Seepeale lubati tal koju magama tulla. Kuid peagi saadeti sõnum ja hommikul tuleb jälle minna. Kuna hommikul peab vara ärkama, siis läksime jälle kord vara magama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.