25.05.2014

Peeter jõudis koju peale keskööd ja tõi kaasa oma asjad autost. Panin voodiriided pesema ja poole öö ajal panin pesu rõdule kuivama. Hommikul magasid lapsed kauem ja küsima tulles kas võivad ärgata said selleks loa. Meie ei lasknud ennast nende ärkamisest segada ja magasime edasi. Lapsed sõid ja hakkasid mängima. Lõpuks oli aeg endalgi ärgata ja sööma hakata. Peale mida Marlen küsis, kas me hakkame juba turule minema. Õues oli ilus ilm ja tulime Marleni soovile vastu ja läksime turule. Ma ei saa jätkuvalt kohalikest auto roolis aru, miks peab maanteel sõitma 60 km/h. niimoodi kogutakse autode kolonn selja taha ja endal kohe tuju hea. Seda kõike saab teha sellel ajal, kui mööda ei ole võimalik sõita. Kui tekib möödasõidu võimalus, siis esimene auto kiirendab ja avastab, et tal on gaasipedaal olemas. Selliste maailma parandajate (Peeter nimetab neid nii) taha sattusime turule sõites. Turul oli nagu ikka palju rahvast ja ostmine käis. Tegime tiiru peale ja ostsime meloneid, esimest kord selle hooajal müüdi neid tüki hinnaga. Siiani olid nad kilo hinnaga, aga eks neid hakkab nüüd järjest tulema ja hinnad lähevad alla. Lisaks nägime turul Gregori endist klassiõde ja vahetasime mõne sõna nendega. Koju jõudes mõtlesime, et sööme ja peale seda läheme ratastega sõitma. Kuid ilm läks pilve, tõusis tuul ja me ei saanud kuhugile minna. Paar piiska tuli vihma ja lapsed käskisid mul kiiresti pesu ära korjata. Mul tuli täna jälle hea idee. Mulle tuli mõte, et peaks lapsed suvel mõneks ajaks Eestisse saatma. Ise tooks nad kohale ja keegi tooks siia tagasi. Peeter arvas selle peale, et mul hakkab pool tunni pärast igav ja üldse midagi ma ilma nendeta teeksin. Nojah eks tal ole ju õigus. Mõndaaega oleks kindlasti tore, kui keegi ei kisaks ja kogu aeg ei tahaks midagi. Kuid eks ma hakkaks muretsema, kuidas nad hakkavad saavad. Kas nad on söönud ja kus nad käivad ja mida teevad. Kas sellest mõttest midagi välja tuleb seda näitab aeg. Õhtul puhus jätkuvalt tuul ja mina tahtsin jõeäärde jalutama minna. Jalutamise asemel võtsime rattad ja käisime sõitmas...jõeääres. Lapsed tahtsid mina vasikatele rohtu viima ja sinna me ka hiljem läksime. Marlen võttis kilekoti kaasa ja korjas sinna sisse rohtu. Vasikatel oli heameel meid näha ja julgemad trügisid aiaäärde. Need, kes on rohtu saanud need on kohe kohal. Ühele, kes enne pole saanud (meie pole andnud) tuli ja vaatas, mida pakutakse. Esimesed korrad sülitas talle pakutud rohu maha, kuid lõpuks seisis esireas ja sõi kahesuupoolega. Koju tulles lõikasime Peetril ja Gregoril juukseid ja peale pesemas käimist oli aeg magama minna. Peeter sai üheksa ajal logistikult kõne, et ta peab hommikul perpi minema. Peeter ütles talle selle peale, et ma tean, kuna ise käisin endale laadimas. Hommikul on vaja vara ärgata ja seega tuli magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.