24.05.2014

Küll oli hea hommikul magada ilma, et kell või telefon heliseks. Gregor sai ka aru, et ei ole vaja varakult ärgata. Peale hommikusööki olime veel natukene aega kodus ja, siis tuli nagu ikka poodi minna. Marlenil on trenni jaoks musti lühikesi pükse vaja ja sai talle need ostetud. Huvitav on see, et tavaliselt poodi minnes ei leia seda, mida tahad osta. Ju meil oli, siis hea päev, et saime esimesest poest püksid. Käisime rulluiske vaatamas ja ma proovisin osadega sõita, kusjuures tegemist oli korralike firmade omadega. Ühed oleks võinud isegi ära osta, aga ma arvasin, et ehk tasuks minu vanad korda teha. Ju ma olen lihtsalt vanadega harjunud ja üldse olen ma kopikakoi ja ei raatsi enda peale palju kulutada. Poes olles sai Peeter kõne, et ta peab minema mahalaadima ja uue koorma peale laadima. Seega ei olnud meil enam palju aega ja käisime kiirelt toiudpoest läbi ja tulime koju. Koju jõudes helistas ülemus uuesti ja ütles kella aja, mis kell on vaja minna. Aega oli täpselt nii palju, et Peeter jõudis süüa ja läinud ta oligi. Gregor nagu ikka ei saanud söömisega hakkama. Lõpuks saime toast välja ja läksime mängukale, kuhu peagi tulid teised lapsed. Nii see õhtu tavapäraselt möödus. Peeter ütles, et ta peab mitu tundi ootama enne, kui koorma peale saab. Seega õhtu peame kolmekesi veetma, eks näis mis me teeme. Peale õhtusööki tuli mulle meelde, et täna on tähtis jalgpalli õhtu ja nii me telekat vaatama hakkasime. Lapsed vaatasid huviga ja valisid oma lemmik meeskonna. Sinna juurde käis pidev küsimuste esitamine ja jutuvada. Mängu normaalaeg sai läbi ja lapsed pesid hambad ja läksid magama. Mina vaatasin mängu lõpuni ja tulemus tuli selline, nagu oligi oodata. Mängu poolajal tahtsid lapsed kanalit vahetada, aga ma ei lubanud neil seda teha. Lisaks ei öelnud ma neile, et peagi hakkab jalgpalli MM ja, siis me telekas peale jalgpalli muud ei näita. Kuid küll ma jõuan neile seda veel öelda. Naabrid vaatasid samuti jalkat ja meile meeldis nendega sama meeskond. Seda oli kuulda igakord, kui pall väravasse löödi nende kisamisest. Nii, et varsti läheb elu huvitavaks, kui MM hakkab.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.