23.05.2014

Esimene äratus oli enne poolt kuut hommikul. Peeter sõi, võttis oma asjad ja läks tööle, kus peaks teda laetud auto ootama. Mina vedelesin voodis ja ootasin, millal saab jälle ärgata. Lapsed tõusid, sõid, pesid ja läksid kooli. Mina tulin koju ja hakkasin nagu ikka koristama. Peeter rääkis, et hommikul tööle minnes ootas teda ees laadimata auto ja kõigepealt hakkas ta laadima. Seejärel sai sõitma hakata ja imekombel sai Tarragonas suhteliselt kiirelt kauba mahaantud. Edasi tuleb minna Valenciasse ja seal ka kiirelt maha anda. Ning oodata, mida logistikud on välja mõelnud. Lõuna ajal käisime poest läbi ja ostsime jälle mureleid. Seejärel olime mängukal ja tulime lõpuks tuppa sööma. Marlen pidi hakkama koduseidtöid tegema ja sellele järgnes tema tavapärane käitumine. Kui ma neid vaatama hakasin, mis ta lõpuks ära tegi, siis tuli paraku kõik ära kustutada. Marlen ei lugenud üldse, mis ta tegema peab ja kirjutas suvalisi asju. Seega ütlesin talle, et peale kooli tuleme kohe koju ja trenni ei saa, kui ei ole õpitud. Marlen arvas, et ta ei taha enam trennis käia ja õues talle samuti ei meeldi. Peeter oli samal ajal laadimas, aga asi ei tahtnud kuidagi edeneda. Koorem peaks tulema kodu lähedale ja loodetavasti jõuab Peeter õhtuks koju. Enne lastele kooli järgi minekut vaatasin oma postkasti ja leidsin sealt kirja. Mul oli selle kirja üle väga heameel, sest ma ei olnud antud inimesest juba ammu midagi kuulnud. Lisaks tegid tema kirjutatud sõnad tuju heaks. Enne, kui me hakkasime Eestist ära tulema me kahtlesime, kas see on ikka õige otsus. Peeter tuletas mulle seda õhtul meelde ja ütles, et kirja kirjutaja oli üks nendest, kes tekitas tunde, et peaks ikkagi jääma. Meil olid temaga alati pikad vestlused erinevatel teemadel. Peale kooli tulime tuppa ja Marlen hakkas jälle õppima. Väljas oli pilves ja nagu viimastel päevadel tavaks on saanud puhus tuul ja peagi hakkas sadama. Vaatasin, et päris tugev sau on ja korjasin kiirelt pesu rõdult ära. Ei läinudki kaua mööda, kui sadu jäi järgi ja päike tuli välja. Nojah, panin pesu uuesti kuivama ja selleks ajaks sai Marlen oma töö valmis. Seekord luges ta läbi, mis on vaja teha ja sai tehtud, kuigi jah käekiri ei kõlba kuhugile. Ma ei tea küll, kuidas aga sügiseks peab asi paremuse poole minema. Seega suvel tuleb Marlenil hakata igapäev harjutama ja ükskord peab see käekiri korda saama. Peaks ise ka äkki harjutama hakkama ja võib olla saan isegi ilusa käekirja…hhhahaha. Marlen arvas, et me peaksime välja minema ja seda me ka tegime. Marlen võttis lisaks kaasa oma trenni asjad. Mulle tundus, et väljas on jahe ja seega võtsin jope kaasa ja lastele samuti. Minu jaoks oligi väljas jahe ja ma panin jope selga. Kuid mõne ajapärast tuli päike pilve tagant välja ja läks soojaks. Päike tekitas minu jaoks omakord uue probleemi. Kuna välja minnes päikest ei olnud, siis jätsin ma päikseprillid koju. Koju ma neile järgi minna ei viitsinud ja seega tuli päikese käes silmi kissitada, mis ei ole üldse hea. Nii need kortsud tulevadki. Võtsin äna väljas ühe beebi sülle ja minu väike sõbranna sai selle peale pahaseks. Tema oli käimistoolis, seisis minu kõrval tõstis käed ülesse ja nõudis tähelepanu. Lisaks seletas ta midagi, millest ei olnud paraku midagi arusaada. Ema oli tal kõrval ja ütles, et sõbranna on kade beebi peale. Pärast võtsin sõbranna sülle ja, siis oli tal heameel. Marlen käis trennis ära ja peale seda olime väljas edasi. Täna olid nad tantsu harjutanud ja lõpuks olid muusikasse tantsinud, nagu tai se ütles. Neil tuleb koolilõpus esinemine ja enne seda tuleb harjutada. Koju tulles võtsin päeva tehtud koogi ahjust välja ja jõdusin järeldusele, et selleks ajaks, kui Peeter koju tuleb on kook otsas. Mulle tundus, et ei ole viisakas nii teha ja tegin uue koogi. Ülepika aja tegin täna toorjuustu kooki ja see saab meil alati kiirelt otsa. Lõpuks läkski nii nagu ma arvasin. Peeter tuli koju ja selleks ajaks oli taldrikul esimese koogi viimane tükk. Uue koogiga läks aega ja selle lubas Peeter hommikul enne teiste ärkamist ära süüa. Kuna nädal on pikk ja väsitav olnud, siis läksime varakult magama. Peeter peab tõenäoliselt homme minema koormat mahaandama, sest täna ta seda teha ei jõudnud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.