20.05.2014

Marlen teatas hommikul, et talle ei meeldinud äratuse helin. Ma panin vanas (eesti numbriga) telefonis kella helisema. Ma ei teagi, miks ma oma telefonis ei pannud, eks ma homseks parandan vea. See oli ka ainuke tänase hommiku probleem. Toast saime jälle viimasel hetkel väljas, kuidagi kaua läks aega. Lisaks arvas Gregor, et ta paneb ketsid jalga ja ma pidin paelad tal kinni siduma. Kooli jõudsime enne kella ja seega hiljaks ei jäänud. Lapsed läksid tundidesse ja mina tulin koju oma toimetusi tegema. Igav koduperenaise elu. Kuu veel ja, siis hakkab vaheaeg koos uue rütmiga. Marlen tuli kodustetöödega ja nagu arvata oli, siis ei läinud nende tegemine kuidagi. Marlen hakkas neid tegema ja ütles, et kõik on valmis. Hakkasin vaatama ja ilmnes, et osa on tegemata ja osa on valesti tehtud. Mis teha tuli kustukumm appi võtta ja ära kustutada, mis omakorda ajas Marleni vihaseks. Nii ta oma tuppa mossitama läks, kuid peale vestlust tuli tagasi ja hakkas uuesti tegema. Nojah, suurema osa ajast veetis ta lihtsalt nõmetsedes, aga lõpuks jäi üks ülesanne tegemata. Ta püüdis mulle selgeks teha, et seda on vaja teisti teha, kui mina ütlesin. Lugesin talle ette, mis vaja teha ja küsisin kas läheme ja küsime õpetaja käest üle. Selle peale ei olnud tal enam midagi öelda ja õhtul tuleb ülesanne ära teha. Peeter sai hommikul koorma maha ja sai uue koha nime, ilma aadressita. Mina otsisin talle aadressi ja Peeter jõudis laadimis kohta. Sealt peaks ta koorma peale saama ja sellega kodupoole tulema. Meie õhtu möödus nagu ikka õues, kuid täna oli suhteliselt vähe lapsi. Õues oli jahedam, kui viimastel päevadel ja päike oli pilve taga peidus. Meiegi tulime varem tuppa, et Marlen saaks oma ülesanded lõpetatud ja Gregor lugeda. Toas tegid nad mõlemad, mis vaja . Peale sööki arvasid nad, et võiks mingit filmi vaadata ja seda me ka tegemine. Seejärel oli aeg pesema ja magama minna. Peeter jõudis koju peale seda, kui lapsed juba magasid. Sai tema koorma peale ja ilmnes, et maha anda tuleb hoopis teises kohas, kui talle öeldi. Peeter oli selgeks teinud, et temale öeldi hoopis teine koht. Igatahes laeb tam aha seal, kus auto tellinud firma ütles ja Peetri jaoks on see koht hoopis lähemal. Kuna tagasi jõudes ta mahalaadida ei jõudnud läks ta baasi, kus kohtas ülemusega. Ülemusega tekkis tal sama laadimise peale diskussioon ja ülemus ei tahtnud Peetrit uskuda. Läksid nad siis koos auto juurde ja pabereid nähes sai ülemus aru, et Peetril on õigus. Koorma mahalaadida saab homme hommikul ja enne seda saab Peeter lisa ülesandeid teha.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.