19.05.2014

Hommik nagu hommik ikka kogu oma tavapärase tegevusega. Lapsed kooli viidud tuli koju tagasi ja lootsin, et nett on tagasi jõudnud. Vot ei olnud jätkuvalt. Peale hommikusööki vaatasime telekat ja õppisime uusi sõnu. Lisaks oli lõuna vaja valmis teha ja toad koristada. Läksime lastele kooli järgi ja jäime natukeseks õue. Marlenil oli täna kehalise asemel uue spordimängu tutvustamine. Mängu nimi on spiribol ja see on leiutatud 2011 aastal. Mängimiseks pannakse püsti aluse peal olev post, mille küljes on nöörid pallidega. Ja neid palle hakatakse reketitega või labitatega lööma. Antu mängu saab mängida suurtel, kui ka väikestel platsidel (asfaldil, mägedes, rannas, lumes). Mängijate arv ei ole piiratud. Tulime tuppa ja peale sööki hakkas Marlen koduseidtöid tegema. Ja ime oli sündinud. Ülesanded said tehtud ja ilma probleemideta, ei olnud vingumist ja erinevate põhjuste otsimist. Peeter küsis pärast minult, miks ei võiks igapäev nii olla ja ma ei osanud talle midagi vastata. Kui nii saaks igapäev, siis oleks õppimine tunduvalt lihtsam. Eks me näe, mis homme saab. Kuna Marlen sai õpitud, siis jäi neil Gregoriga aega mängimiseks. Enne kooli minekut vaatasid nad Peetriga arvutist erinevaid videosid. Koolis pandi muusika mängima ja see vitas sellele, et tuleb minema hakata. Lapsed läksid tundi ja meie tulime koju. Peeter arvas, et paras aeg on siesta teha, sest kindlasti saadetakse ta õhtul tööle. Mina jätsin siesta vahele ja koolipäev lõpus läksin üksinda kooli. Gregor läks klubisse, kuigi ta teatas, et tema ei lähe sinna. Meie Marleniga olime mängukal ja hiljem läksime Gregorile järgi. Selleks ajaks hakkas vihma tibutama ja me tulime kõik koos koju. Paar piiska tuli vihma ja peale sea läksime kõik välja. Linnavalitsuse juures sai täna verd anda ja Peeter arvas, et ma peaks ka minema. Mina arvasin, et esiteks pole mul dokumenti kaasas, mille peale Peeter lubas kohe koju järgi minna. Teiseks on mul levinud veregrupp ja seda üldiselt ei taheta. Selle eest Peetril endal on haruldane grupp ja tema ei tahtnud minna. Kuid kohalikud käisid see eest andmas. Vihma hakkas jälle tibutama ja tulime koju. Peagi sai Peeter teada, et tuleb tööle minna, kella aja kohta öeldi mine, kui valmis oled. Nojah Peeter sõi, võttis asjad ja läinud ta oligi. Lapsed küsisid kas nad võivad multikaid vaadata. Enne, kui ma jõudsin vastata ütles Marlen, et nad koristavad kõige pealt asjad, pesevad hambad ja siis. Kuna nad tegid kõik vajalikud asjad ära, siis ma ei näinud põhjust keeldumiseks. Multikas sai läbi ja oligi aeg magama minna. Peeter jõudis laasimiskohta ja jäi oma korda ootama, et hiljem Valenciasse sõita. Seal homme koorem maha anda ja oodata, mida huvitavat logistikud talle välja mõtlevad.