17.05.2014

Peeter läks kesköö paiku tööle ja mina nagu ikka ei taibanud magama minna. Selleks ajaks, kui ma voodisse sain hakkas hommik kätte jõudma. Lapsed nagu ikka ei saanud aru, et vabal päeval võib-peab kaua magama. Nii ta mind tüütama tulid ja me ülesse ärkasime. Peale hommikusööki hakkasid lapsed mängima ja mina nagu ikka koristama. Seejärel oli aeg lõunaks süüa teha. Peeter sai öösel suhteliselt kiirelt koorma peale ja sai natukene aega magada. Konnas sai ta koorma mahaantud ja peale seda otsustas väikese siesta teha. Meie olime õues, aga palav hakkas ja lapsed tahtsid tuppa tagasi tulla. Ja leidsid, et me võiks järgmise osa filmist vaadata. Seda me ka tegime ja filmi lõppedes jõudis Peeter koju. Peeter sõi ja läks peale seda magama, sest mine tea, millal jälle tööle peab minema. Meie lastega läksime poodi, sest süüa on vahel ka vaja osta. Laupäev õhtul poes käimine on kohati mõtetu tegevus, sest paljusid asju lihtsalt ei ole. Nii läks ka seekord ja kõike, mida tahtsime ei saanud. Selle eest oli kala soodukaga ja võtsime seda. Enne koju tulekut läksime pesulast läbi, et auto puhtaks pesta. Mina pesin autot, kui minu järgi tuli üks teine auto. Juht nägi, et ma ei hakka sealt ära minema ja otsustas teise pesuri juure minna. Sinna sisse keerates sõitis ta esiotsaga seina. Järgmisena hakkas ta tagurdama ja ma kartsin, et ta sõidab meie autole otsa. Seda õnneks ei juhtunud ja ta sai pesulasse sisse. Läks tükk aega mööda enne, kui juht autost välja tuli. Auto esiotsa ta vaatama ei läinud ja tema kõnnakust võis järeldada ainult ühte, juht oli alkoholijoobes. Pesurit ta tööle ei saanud ja nii ta kõrval oleva kohviku poole läks, meie teda rohkem ei näinud. Ära sõites vaatasime, et tal oli esipampri liist lahti ja pamper sai samuti kannatada. Koju jõudes tuli ostud tuppa tassida ja kala puhastama hakata. Kala läks ahju ja peagi oli käes aeg õhtust süüa. Seejärel läksid lapsed magama ja, kuna meilgi on pikk nädal selja taga, siis ei jäänud meiegi ülesse.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.