15.05.2014

Jälle ei olnud mul öösel und ja tänu sellele oli mul aega mõelda. Mulle meenus, et eile jäid Gregori ratas ja Marleni rullikud autosse. Seega pean ma meelespidama, et läheksin ja tooksin nad tuppa, kui Peeter tööle läheb. Vahepeal kasutasin aega otstarbekalt ja jäin magama, kuid ärkasin peagi segava heli peale. Ma unustasin eile õhtul ära, et eesti numbriga telefonil saab aku peagi tühjaks ja ta tuleks laadima panna. Nüüd, kui ma piiksumist kuulsin tuli mul see meelde ja ma läksin teise tuppa telefoni otsima, et ta välja lülitada. Nagu sellest oleks veel vähe olnud, siis mõne ajapärast hakkas arvuti ise tööle. Mina ei saa aru, kes ja miks käib öösel meie arvutis toimetamas. Peab targemate käest uurima, millega on tegemist ja kuidas edasisi rünnakuid vältida. Lõpuks hakkas kell nii kaugele jõudma, et võis minna hommikusööki tegema. Peeter arvas, kui ma teda äramatama läksin, et võiks edasi magada ja ma olin temaga nõus. Kuid töö ootab ja ei ole aega magamiseks. Peeter hakkas minema ja ma läksin tõin laste asjad tuppa ja läksin voodisse tagasi. Ei jõudnud mina magama jääda, kui Peeter helistas ja ütles, et tal on vaja ühe koha aadressi. Niisiis uuesti voodist välja ja arvuti juurde. Tegin arvuti lahti ja see ei tahtnud minuga koostööd teha. Hakkas järjest aknaid kinni panema ja lõpuks uuendusi installima. Peeter pidi ise koormat laadima ja seega ei olnud infoga väga kiire. Lõpuks sain vajaliku aadressi kätte ja saatsin Peetrile. Läksin uuesti voodisse ja ikka und ei tulnud. Nii, kui kell seitse sai hakkasid linnud kädistama ja vait enam ei jäänud. Kuskilt kaugemalt kostus lisaks kuke kiremist, vot mida tähendab maal elamine. Jäin lõpuks magama ja ärkasin selle peale, et lapsed tõusid ülesse. Üks hommik, kus oleks pidanud kellani magama ärkasid nemad pool tundi varem. Tõusime ülesse ja hakkasin nagu ikka süüa tegema. Marlen tuli kööki ja tahtis jogurtit võtta, mida ma ei lubanud tal teha. Selle peale vaatas ta mind imeliku näoga, kuni nägi, et mul on sink ja munad pannil. Üks hommik, kus Marlenile toit sobis ja sele kohapealt vingumist ei olnud. Lapsed läksid kooli ja mina tuli koju. Mõni aeg hiljem mõtlesin, et lähen magama. Voodisse jõudes kuulsin, et alt naaber on oma lapsega rõdul. Kuid neil oli seal ka mänguauto, millega saab sõita. Mootor tegi häält ja lisaks panid auto peal olev muusika mängima. Ma olen seda tüüpi, kes ei saa müra keskel magada. Peeter sai koorma mahaantud ja sai uued korraldused, mis olid ajuvabad. Minu jaoks jääb jätkuvalt arusaamatuks, miks logistikud ei oska arvutada. Nad ei tea töötundidest midagi, rääkimata vahemaadest. Lõuna ajal käisime lastega jalutamas ja tuppa tulles oli aega õppima hakata. Nagu ka paljudel eelnevatel päevadel, siis muutusi ei olnud tänagi. Kuna Marlen ei saanud oma asju tehtud, siis õhtul tuleme me koolist otse koju ja õue ei lähe enne, kui on õpitud. Koolist ära tulles võttis Marlen suuna mänguka poole ja mina tuletasin talle meelde, et me läheme koju. Peale söömist hakkasime õppimisega tegelema, kuigi Marlen ei tahtnud sellest midagi kuulda. Siiski võttis ta ennast kokku ja sai tehtud. Ei tasugi vist mainida, et tegemise peale kulus vähem aega, kui vingumise. Peale seda läksime välja ja veetsime õhtu nagu ikka mängukal, teiste lastega. Peeter ootas samal ajal esimeses laadimiskohas, millal paberid valmis saavad. Sõiduaega on tal suhteliselt vähe ja kas ta teise kohta jõuab ei ole veel kindel. Kuid logistikute idee järgi peab kaup täna õhtul baasis oleme, sest homseks peab see juba mujal olema. Millised korraldused edasi tulevad seda ma hetkel veel ei tea. Korraldus anti, et tuleb baasi poole liikuda ja vastu tuleb tein ejuht väikse autoga. Kokku saades vahetatakse autod ja teine juht läheb viimasesse kohta ise laadima. Peeter jõuab koju seega kuskil kella üheks öösel, eriti lühikene tööpäev.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.