13.05.2014

Jälle kord magamata öö. Kell hakkas helisema varajasel hommiku tunnel ja tuli ennast voodist välja ajada. Hommikukohvi-ja söök teha ja Peetrile asjad kaasa panna. Peeter ütles, et ta ei tea kuhu kohta ta täpselt laadima peab minema. Juhul, kui ei ole jäetud aadressi, siis ta helistab mulle ja ma otsin. Seega läks Peeter tööle, mina voodisse ootama, kuni ta helistab. Minutid läksid, aga kõnet ei tulnud. Mõtlesin, et Peeter laeb koormat peale, tangib ja tal ei ole aega helistada. Und nagunii ei tulnud, ise ma ei hakanud helistama. Lõpuks jäin magama, sest ärkasin kella peale. Kuna Peeter ei helistanud, siis järelikult oli aadress olemas. Järgnes hommik lastega, neile söögi tegemine ja asjade kaasa panemine. Mina pidin hommikuse ratta ringi vahele jätma, sest jälle on väljas tuul ja jahe on lisaks. Lõuna ajal käisime jalutamas ja korjasime lilli. Järgmine nädal tutvustatakse koolis lastele mingit uut mängu, kool maksab osa rahast ja vanemad 2 euri lapse pealt. Teates ei olnu kirjas, kellele peab maksma. Mul tuli see väljas meelde ja küsisin Marleni käest, et äkki tema teab kellele tuleb raha anda. Marlen ütles, et raha läheb õpetaja kätte ja nende klassis olid osad ära maksnud. Küsisin Gregori käest sama ja tema arvas, et mõistlik oleks ära maksta. Ju tal tuleb ka õpetaja kätte anda. Tuppa tulles leppisime kokku, et Marlen teeb oma ülesanded ära, kuni mina söögi soojaks teen. Ma siiralt lootsin, et peale eilset ei ole sellega enam probleeme. Ei tasu nii naiivne olla, sest täna kordus sama, mis kõikidel eelnevatel päevadel. Mulle tundub, et suvi läbi istume me kdus harjutame kirjutamist ja lugemist. Ma tegelikult sügisel lootsin, et kevadeks on kirjutamine selge, aga paraku mitte. Kuid ma ei ole veel lootust kaotanud, et ühel päeval, ma ei tea küll millal või mis aastal. Kuid Marlen hakkab normaalselt kirjutama ja teised tema kirjutatust arusaama. Kooli minnes võtsin kaasa raha, et õpetajatele ära anda, Marlen pidi seda ise tegema. Pakun mina Gregori õpetajale raha ja tema vaatab mind nagu vasikas uut aia värvata. Ei saa tema aru, miks ma talle raha annan, oleks vähemalt suurem summa olnud. Seletasin talle, miks ma seda teen ja ta käskis mul korra oodata ja läks Marleni õpetajaga rääkima. Selle tulemusena selgus, et lähevad ainult 1, 2 ja 3 klass, Gregor ei lähe ja tema eest ei pea maksma. Huvitav on see, et mina ei lugenud seda kuskilt välja. Nojah, sai vähemalt jälle koolis nalja tehtud. Õhtu veetsime nagu ikka õues ja midagi huvitavat ei toimunud. Peeter selle eest sai ühest kohast teise sõita, oodata ja ilma koormata minema minna. Lõpuks oli vaja ühest kohast paar alust peale võtta, kuid Peetril sai kohale jõudes tööaeg otsa. Seda, et see otsa saab ütles ta nii logistikutele, kui ka ülemusele. Nagu arvata oli, siis keegi midagi selle peale ei öelnud. Peeter sai alused peale, tegi natuke pättust ja jõudis baasi tagasi. Ülemusele oli teda nähes väga heameel. Põhjus väga lihtne need samad alused peavad hommikul lennuki peale minema. Nii siis sai Peeter taaskord oma ülesandega hakkama ja jõudis koju pärast seda, kui ma olin lapsed magama saatnud. Homse kohta ei öelnud keegi midagi ja eks vaatame, mis üllatus homme tuleb.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.