06.05.2014

Hommikud oleksid palju ilusamad, kui nad algaksid hiljem. Jälle äratas meid kell, mis ei tahtnud kuidagi helisemist lõpetada. Oeh, tuleks juba nädalavahetus. Võib olla oleks üheks lahenduseks varem magama minek, aga ei see oleks liiga lihtne. Igatahes saime ärgatud ja hakkas hommikusöögiaeg pihta, Marlen tahtis praetud sinki-munadega. Mis mul ülejäi, kui talle seda teha. Samal ajal panin kooli söögid-joogid valmis. Kõik toimetused tehtud läksime kooli ja õpetajad võtsid lapsed oma valvaste pilkude alla. Mulle meeldib kool, kahju ainult, et koolipäevad nii lühikesed on. Olin täna laisk ja ei läinud rattaga v rullikutega sõitma. Ilma on pilves ja väljas puhub tuul ja kuskilt tuli laiskus minu juurde. Selle asemel tegin kodus vajalikud asjad ära. Ja nii see minu vabaduse hetk läbi saigi. Marlen sai kodusedtööd kaasa ja peale õues olekut tulime tuppa. Lapsed sõid ja peale seda tegin Marlenile selgeks, et tuleb õppima hakata. Vastus oli, miks ma pean ja ma olen väsinud, ma ei taha jne. Seletasin talle, et me ei saa õhtul välja jääda, kui tal on õppimata. Aeg läks palju ja närve veel rohkem, aga lõpuks hakkas ta tegema. Tulemus ei olnud see, mis oleks sobinud, aga kooliaeg jõudis kätte ja ümber teha ei olnud aega. Mulle tundub, et kodusedtööd annavad õpetajad lapsevanemate kiusamiseks. Õpetajad peavad päevad läbi lastega koos olema, vanemad saavad puhata. Selleks, et vanematel ei oleks õhtuti kodus igav, siis selleks ongi kodusedtööd. Õhtul jäime õue, sest ilm on ilus ja pealegi miks peab Gregor sellepärast toas istuma, et õde ei saa õpitud. Kuid mul oli varakult mõte valmis, et kauaks me välja ei jää. Peeter jõudis tagasi ja tuli meid väljast otsima. Peeter sai koorma peale, aga logistikud unustastid talle ütlemata, et mahalaadimine siin toimub alles homme. Mis kell see toimub seda ei tea, aga eks hommikul paistab. Oligi kell nii kaugel, et tulime tuppa, mis Marleni ei rõõmustanud. Tema sõbrannad ei läinud veel koju, kuid kui ei tee oma asju ära, siis tuleb koju minna. Virina ja vingumist oli jälle, lõpuks olid asjad tehtud, kuigi ma oleks veel ja veel kustutanud. Paraku oli kell nii kaugel, et tuli pesema ja magama minna. Meie Peetriga vaatasime eurovisiooni poolfinaali, kuid midagi erilist seal ei olnud. Selliseid laule, mis meelde jääks lihtsalt ei ole, kuid mõne esineja kostüüm jäi meelde. Meie arvasime, et eesti saab finaaliga, aga paraku seekord nii ei läinud. Kuid meie riik on siiski finaalis olemas.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.