28.04.2014

Ärkasin hommikul enne kella ja kuulsin, et rong tuleb. Kella ma vaadata ei viitsinud ja mõtlesin kas see on varajane rong või see, mis tuleb vahetult enne kella. Ei läinud kaua, kui kell hakkas mängima ja tuli ärgata. Lapsed hakkasid sööma, mina panin pesu pesema ja seejärel neile kooli söögid-joogid valmis. Samal hetkel helises Peetri telefon ja ta sai korralduse tööle minna. Niisiis tuli hakata Peetrile hommikusööki tegema. Samal ajal tuli lastega hambaid pesema hakata ja riidesse panema. Viisin lapsed kooli ja tagasi tulles saatsin Peetri tööle. Seejärel tundsin ma, et ma olen teeninud välja ühe rahulikku hetke. Tegin endale kohvi ja lugesin värskeid uudiseid. Seda hetke ei jagunud kauaks, kuna pesu sai pestud ja tuli kuivama panna. Nii see hommik möödus koduste toimetuste saatel. Kuulin, et lapsed kisavad õues ja läksin köögiaknast välja vaatama. Ilmnes, et Marleni klassil on kehalise tund ja nad jooskvad väljas. Lõpuks jõudis Marlen minu vaatevälja ja ma arvasin, et ta läheb uuele jooksuringile. Tema istus puu alla koos sõbrannaga ja hakkasid midagi nokkima. Mina tegin vahepeal muid asju ja, kui uuesti vaatama läksin istusid nad jätkuvalt sealt, kusjuures teised lapsed jooksid. Ma ei tea, mida nemad kaks õpetajale ütlesid, et said istuda. Tund sai läbi ja lapsed läksid kooli tagasi, Marlen pani midagi taskutesse. Seega peab enne tema tuppa lubamist tal taskud läbiotsima. Läksin lastele kooli järgi ja Gregor sai kaasa koti raamatutega, mis on tema käes terve selle nädala. Eks ma hiljem püüan arusaada, mis raamatud need on ja mis nendega tegema peab. Marlen tuli koos oma klassitüdrukutega ja üks tema sõbrannadest võttis mul käest kinni ja hakkas kuhugile vedama. Ta ei seletanud kuhu ta mind viib või miks. Läksime koolimaja seina äärde ja siis ma sain aru, miks me sinna läksime. Eelmisel nädalal õppisid tüdrukud seinanajal kätepeal seisma. Täna näidati mulle mida uut nad õppisid. Esimene seisab seina peale ja tema peale teine ja kokku olid nad üksteise otsas neljakesi. Õnneks keegi ei kukkunud ja õnnetusi ei juhtunud. Kuna Marlen seisis käte peal, siis pudenesid tema taskud tühjaks ja ma nägin, mis seal oli. Taskutesse oli puulehtede küljes võetud seemned, mida nad tahavad juba mitu päeva kasvama panna. Seda Marleni, siis koos sõbrannaga enne tegi. Mina neid kaasa võtta ei lubanud ja teised tüdrukud võtsid need endale. Majja jõudes ilmnes, et Marlenil on neid veel taskus ja ma ta pidi need ära viskama. Seekord läks hästi ja prahti tuppa ei tulnud. Gregor hakkas meile raamatuid näitama ja mina nägin, et kaks raamatut on katki ja tegin need korda. Marlen sai matemaatikaülesanded teha ja lõunaajal ta neid valmis ei saanud. Seega ei pea me peale kooli õue jääma, vaid saame tuppa tulla. Peale kooli läks Gregor klubisse ja meie Marleniga tulime tuppa. Marlen oleks tahtnud välja jääda, aga ta sai aru, et valikut ei ole. Imekombel sai ta vajalikud ülesanded tehtud ja tegi lisaks veel mõned. Kirjutamisega mina rahule ei jäänud (nagu ikka), aga Marlenile sobib. Ja olig aeg Gregorile järgi minna. Seejärel tahtis Gregor ratast ja Marlen rullikuid ja me läksime purskkaevude juurde. Marlen oma klassitüdrukutega oli purskkaevude juures, kuni üks neist sinna sisse kukus. Tüdruk istus seljaga vee poole, pani käe vette, kaotas tasakaalu ja oligi vees. Ei midagi keerulist. Lähedal olnud emad jooksid talle kohe appi ja tüdruk viidi ühe eme juurde, kes elab teisel pool tänavata. Märjad riided võeti seljast ja üks teine ema viis ta koju ära. Vette kukkuja haiget tõenäoliselt ei saanud, aga selle eest sai ta korraliku ehmatuse osaliseks ja nutu saatel ta koju viidi. Lisaks kõigele puhus õues tuul ja ei olnud just kõige soojem ilm vette minekuks. Hea, et täiskasvanud oli kõral ja aitasid hätta sattunud last.Ülejäänutel jagus jutu teemat kauemaks. Hiljem tuli sinna veel inimesi ja nemad olid juba juhtunust kuulnud, seega uudised levivad kiirelt. Me oleme ammu Peetriga arvanud, et ühel päevl sinna keegi sisse kukub. Me ise oleme alati arvanud, et sellega saab emb-kumb meie lastest hakkama. Eelmine aasta Marlen käis seal jalgupidi sees, aga riided jäid kuivaks.. Peeter jõudis bartsust tagasi ja läks endale homseks koormat peale laadima. Selleks tuli ta läbi meie küla sõita ja purskkaevudest mööda. Marlen nägi, et isa sõidab ja jõudis kõigile (kes veel ei teadnud) rääkida, et ta käis vaheajal konnas. Koju tulime täna varem, kuna kõik läksid minema. Lapsed mängisid, mina tegin süüa ja peagi jõudis Peeter koju. Peale õhtusööki oli aeg lapsed magama saata. Peeter läheb hommikul vara tööle ja seega tuli meil ka vara magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.