25.04.2014

Nagu ikka oli Gregor see, kes pidi kõik ülesse ajama. Gregor käis vetsus ja peale seda tal und ei tulnud, kuigi ca 40 minutit oleks veel magada võinud. Selle asemel püüdis ta Marleni äratada, aga Marlen ei teinud temast välja. Gregor tuli ja küsis, kas ta võib ärgata ja, kui ma ei lubanud läks jalgu trampides voodisse tagasi. Liaks võtts ta auto ja hakkas sellega kolistama. Selle ma keelasin tal ära ja kuni kellani oli suhteliselt vaikne. Lõpuks oli kell nii palju, et tuli ülesse tõusta ja uue päevaga alustada. Vajalikud asjad tehtud viisin lapsed koolis ja tulin koju. Istutasin maasikad umber ja tegin avastuse, et eile ostetud kast on väike. Kusjuures ma poes vaatasin väiksemat kasti ja arvasin, et sellest peaks piisama. Lõpuks ostsin suurema mõeldes, et taimed kasvavad ja neil on rohkem ruumi vaja. Kuid lõpp tulemus on see, et kaks taime kasti ei mahtunud. Või nad oleks mahtunud, aga üksteise otsa ja kasvuruumi ei oleks jäänud. Lapsed tulid koju ja me käisime jalutamas ja mängukal. Koju tulles nad sõid, mängisid ja vaatasime filmi. Peeter ootas edasisi korraldusi, aga neid ei kippunud tulema. Mina viisin lapsed kooli ja koju tulles läksin magama. Ma ei olegi ammu päeval maganud, aga kuna väljas on suhteliselt tugev tuul, siis sportima täna minna ei saa. Õhtul olime mängukal, kuni Marlen läks trenni ja peale seda tahtis Gregor rattaga sõitma minna. Eriti kaugele me ei jõudnud, kui ta arvas, et me võiks hoopis koju minna. Koju minnes tuli mul mõte, et võiks kreemisaiu teha. Panin taina kerkima ja hakkasin kreemi tegema. Valmis ma seda teha ei jõudnud, kuna enne oli vaja Marlenile järgi minna. Mis Marlen trennis tegi seda ma ei tea, kuna ta ei tahtnud rääkida. Põhjus oli selles, et me ei läinud mänukale. Tegin talle selgeks, et mul on vaja kreem valmis teha ja Gregor jäi üldse koju. Jõudsime tuppa, kui helistas Peeter ja ütles, et me võime talle järgi minna. Nii, siis jäi kreemi teemine ikkagi pooleli. Peeter sai peale pikka ootamist lõpuks vastuse, et võib baasi ära tulla. Koju jõudes sain lõpuks kreemi tegema hakata ja sain ta ka valmis. Peeter käis ja küsis, millal saia saab, aga sellega läks aega. Seekord sai vist natukene liiga palju saiu tehtud, sest õhtuks nad otsa ei saanud. Mõneks ajaks sai mul nende tegemise isu otsa.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.