22.04.2014

Äratuskella helinat ma küll ei oodanud, sest selleks ajaks oli uni kohale jõudnud. Kuid ei olnud parata ja tuli tõusta ja Peetrile hommikusöök teha. Peeter sõi, võttis oma asjad ja läks tööle. Kuna mul kuhugile minna ei ole vaja, siis ma teda tööle viima ei hakanud. Peeter vaatas hommikul mu ratast ja tõdes, et rehv on tühi. Seejärel ütles ta, et mõtles eile, et peaks siserehvi ära vahetama ja koju tagasi tulles katkised ära lappima. Vahel on nii, et mõttest kaugemale ei jõua, kuid pole hullu. Mina läksin voodisse tagasi ja und nagu ikka ei tulnud. Vahepeal jäin magama, aga nägin mingeid imelikku unenägusid ja ärkasin peagi ülesse. Ei ole vist mõtet mainidagi, et magama jäin enne kella helisemist. Kõrval toast tulid välja unised lapsed, kes ei saanud aru, miks peab nii vara ärkama. Lapsed hakkasid hommikust sööma ja mina neile süüa kaasa panema. Saime kõik asjad tehtud ja jõudsime õigeks ajaks kooli. Kooliõu oli lapsi täis ja millegipärast oli neil kõigil vaja kisada. Harjunud siin viimase nädalaga ära, et hommikul on vaikne. Õnneks kõlas koolikell ja lapsed läksid klassidesse. Mina tulin koju ja nautisin rahu ja vaikust. Seejärel koristasin, pesin pesu ja enne, kui arusain tuli kooli minna. Oh ei saa mina aru, miks peavad head asjad nii kiirelt läbi saama. Lapsed tulid koolist ja jäime nendega natukeseks õue. Mõlemad ütlesid, et kõik rääkisid, mis nad vaheajal tegid ja kus kohas käisid. Lisaks sellele jõuti ka õppimisega tegeleda. Õpetaja andis Marlenile vaheajaks erinevaid koduseidtöid ja me ei saanud keegi aru, kuidas neid tegema peab. Osade paberit ülesse oli kirjutatud mõistatus ja ühe rea peal oli mõistatuse tekst ja järgmine vaba rida. Vaatasime ja mõtlesime, mida me peame sinna kirjutama. Samamoodi oli luuletus ja laul. Jõudsime eile otsusele, et Marlen kirjutab tühjade ridade peale lihtsalt ülemised read ringi. Ja õpetajale ütleb, et me ei saanud aru, kuidas peab tegema. Marlen ütles, et ta oli õpetajale öelnud, et me ei osanud teha ja näitas, et ta harjutas lihtsalt kirjutamist. Tuli välja, et nii pidigi tegema ja meie siin mõtlesime nädal aega. Uueks kodusekstööks on matemaatika ja selle tegi Marlen ära õhtul. Lisaks vajas lõpetamist inglise keel ja sellega ka probleeme ei olnud. Lapsed läksid kooli tagasi ja mina rullikutega sõitma. Ei saanud mina aru, kas ma pole liiga kaua sõitmas käinud või on rullikutel midagi viga. Igatahes ei tahtnud rullikud kuidagi edasi veereda. Kohati oli tunne nagu keegi oleks mu rullikud kinni määrinud. (sama jutt nagu suusatajatel, et suusad olid kinnimääritud). Vahepeal oli mul tunne, et mul ei ole mitte ümarad rullid alla, vaid hoopis kandilised. Üldiselt see sõit oli paras enesepiinamine, kuna mul palju aega ei olnud, siis sõitsin vähem, kui tavaliselt. Peagi oli aeg lastele kooli järgi minna ja ülejäänud õhtu olime õues. Lapsed tegid enne vaheaega koolis lilli ja täna tulid nad nendega koju. Gregor värvis paberirulli papi ära ja sinna peale tegid kilest lilleõie. Lilleõie keskele panid paberi ja sinna peale värvilised kleepekad. Marlen tegi lille veekanistri ülemisest osast ja tema oma on kaetud paberiga. Lilli tegid nad sellel põhjusel, et homme on jälle tähtispäev nö püha, aga sellest juba homme. Enne kaheksat jõudsime tuppa sööma ja peale seda vaatasime filmi lõpuks ära. Ja oligi lastel käes aeg magama minna, sest uus koolipäev on ees ootamas.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.