16.04.2014

Jälle oli Gregor enne mind üleval ja nii me vooditest välja tulime. Kodus on jätkuvalt vaikne ja Gregoril igav. Peale hommikusööki koristas ta eile kokku panemata autod ära. See võttis tal mõned minutid aega ja juba pidin talle uue tegevuse pakkuma. Lubasin tal multikaid telekast vaadata ja selle peale tuli tal meelde, et me pidime täna mereäärde minema. Nädala alguses leppisime lastega kokku, et kolmapäeval läheme randa. Kuid ma ei teadnud, siis et Marlen läheb kodunt ära. Eile leppisime Gregoriga kokku, et läheme mõni teine päev, sest me peame hoopis poodi minema. Meil sai piim otsa ja nüüd on uut vaja. Me ostame üldiselt 6-e paki korraga ja mitu nädalat ei tahtnud keegi seda. Peale uut helveste ostmist sai piima loetud päevadega otsa. Viimasel poeskäigul ma ei teadnud, et viimane pakk on külmkapis. Gregorile sobis minu idee poodi minna ja ta oli nõus randa teine päev minema. Lisaks pakkusin talle välja, et me võime lähedal asuva järve äärde hoopis minna. Enne välja minekut on vaja toad korda teha ja põrndad puhastada ja peale seda läheme. Tegime Gregoriga laste riidekapid korda ja panime mänguasjad oma kohtade peale. Lisaks ronis Gregor voodite alla ja tõi sealt asjad välja. Gregor käis ja aitas mul asju teha, kui üks asi oli tehtud küsis, mis ta järgmisena teeb. Nii saime me koos ja kiirelt asjad tehtud. Läksime välja ja käisime järve ääres jalutamas ja Gregor joonistas kriitidega kivide peale. Gregoril hakkas igav ja ta arvas, et me peaksime toidupoodi minema. Enne kirjutas ta endale käepeale piim, et me ei unustaks ostmata. Selle kombe on ta minult õppinud, kuna mulle meeldib ka tähtsad asjad käele kirja panna. Pole vähemalt ohtu, et meelst läheb või kuhugile ära kaotad. Saime vajalikud asjad ostetud ja ilmnes, et reede, pühapäev ja esmaspäev on poed kinni. Vähemalt saime teda, millal linna asja ei ole. Koju tulles panime liha-kartulid ahju ja sõime enne rattaga sõitma minemist. Gregor tahtis jälle kõrval küla mängukale minna ja sinna me ka läksime. Kohapeal joonistas Gregor kriitidega tee peale, toimetas natukene mängukal ja tahtis ära tulla. Mulle tundub, et see mängukas teda üksinda ei huvita, aga rattaga sõita tahab ta. Ja sinna tagasi tee on tema jaoks sobiva pikkusega, kokku tuleb 10 km. Koju tagasi tulle oli aeg minna kohalikule mängukale, kus oli tänagi palju lapsi. Gregor hakkas koos teiste lastega kriitidega joonistama ja mõneks ajaks oli vaikus. Seda vist ei tasu mainidagi, et riided olid kriidi tolmuga koos, samuti käed. Pärast käisime veel purakkaevude juures ja selleks ajaks tõin Gregorile ratta. Tuppa tulle oli õhtu käes, aga Peetrit ja Marleni ei olnud kuskil. Hommikul Peeter ütles, et koorem ei ole valmis ja ei teata, kui kaua aega läheb. Kell oli 10 õhtul, kui Peeter helistas ja ütles, et neil läheb veel üle tunni aega enne, kui nad kohale jõuavad. Koormat said nad 6 tundi oodata, sellest on tingitud ka hilja koju jõudmine. Koorem jääb täna mahaandmata ja, mis homme saab seda ei tea keegi. Küsisin korduvalt Gregori käest kas ta tahb magama minna. Vastuseks sain igakord, et ma ei ole unine. Eks ta tahab õde näha ja, kuigi on unine on ootus suurem. Lõpuks tuli kaua oodatud kõne ja me läksime teistele baasi järgi. Marlen pani oma asjad kokku ja andis minu kätte, et ma need autosse viiksin. Gregor ei tulnud üldse autost välja, sest ta kartis vist, et ma tõstan tema istme oma kohapeale tagasi. Meil on selline kord, et kui ma üksinda lapsega sõidan, siis saab ta ees istuda. Kui nad on mõlemad autos, siis ette ei saa. Lõpuks saime kõik autosse ja Marlen hakkas seletama, kus ta käis ja mida nägi. Juttu oli nii palju, et mul jooksid juhtmed täiega kokku. Lisaks tahtis Marlen võimalikult kiirelt paljusid asju rääkida. Lisa küsimusi alguses esitada ei saanud. Marlen jäi käiguga rahule ja eriti meeldis talle, et isa ostis talle automaadist kakaod. Lisaks nägi ta mägedes lund ja konnakulleseid olid ka vaadanud. Peeter ütles, et Marlen pidas hästi vastu ja probleeme ei olnud. Kodus näitas Marlen, kuidas ta telefoniga videosid tegi. Kuna kell oli palju, siis ütlesin, et vaatame hommikul edasi ja läheme ära magama. Ma arvan, et lapsed jäi magama kohe, kui pea patja puutus, sest nad olid mõlemad väsinud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.