14.04.2014

Lapsed magasid täna ka kauem ja peale ärkamist hakkasid sööma. Helbed pakk sai tühjaks ja uut nad hetkel ei saa. Peale sööki leidsin mina peaks natukene koristama, sest nädalavahetuse järel oli segadus. Lastel oli nagu ikka igav ja nemad tegelesid rumalustega. Marlen leidis, et ketsipaelad on vaja omavahel kokku siduda. Ja sinna külge tuleb siduda wc paberirulli papptops, see pole just suur rumalus. Kuid nad võtsid selle ja läksid rõdule ja loopisid seda alumiste naabrite rõdule. Ühesõnaga nad püüdsid kala. Ma palusin neil see tegevus lõpetada, sest pael võib käest libised ja alla kukkuda ja seejärel ei saa enam ketse kanda. Teine põhjus oli see, et võib olla on naabrid kodus ja neile ei meeldi, kui nende rõdule asju looobitakse. Lõpuks jõudsime niikaugele, et oli aeg õue minna. Väljas on jätkuvalt ilus ilm, päike paistab ja vilus on ca 28 kraadi. Lapsed tahtsid ratastega kõrval küla mängukale minna ja nii me ka tegime. Kohale jõudes läksid lapsed liivakasti ja mina istusin päikese kätte, ei saa ju päikest raisku lasta. Lapsed tegid liivakooke ja torne, kuni neil isu sai täis ja nad tahtsid koju tagasi tulla. Kodus tegin mina avastuse, et mul on püksid jalga päevitunud, jalad on punased. Rääkimata sellest, et käe on samuti pruunid, aga keha hele selle kõige kõrval. Kodus sõid lapsed ja mina küpsetasin koogi, peale mida läksime õue. Läksime mängukale ja seal olid teised lapsed, kellega nad mängima hakkasid. Koju tagasi ei olnud neil kiiret ja tuppa tulles oli õhtu käes. Lapsed said vaevu söödud, kui oli aeg Peetrile järgi minna. Lapsed rääksid omavahel ja ma sain aru, et nad leppisid kokku, et Marlen saab isa autos sõita. Ju nad pidasid silmas seda, et homme saab baasist meie külani Marlen sõita. Selleks ajaks, kui meie baasi jõudsime tankis Peeter autot ja sai sellega peagi valmis. Teel koju jõudsid lapsed oma jutud ära rääkida. Kuna päev oli pikk, siis olid lapsed unised ja läksid magama. Peale õues olemist tuli endalgi uni peale ja tuli samuti magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.