12.04.2014

Tegin hommikul pannkooke ja sõime neid vanaema tehtud vaarikamoosiga. Mõnus. Eestis käies küsisid lapsed vanaema käest moosi ja me võtsime need kaasa. Vahel on hea kapi alt moos välja otsida. Käisime hommiku turul, et värskeid puu-ja juurvilju osta. Rahvast oli nagu ikka palju ja kõik ostsid midagi. Saime enda ostud tehtud ja laste soovil läksime mängukale. Seal hakkas pikapeale igav ja läksime poodi. Käisime vene poes ja ostsime vorsti, mille Marlen valis. Tegemist on suitsuvorstiga ja me ostame seda igakord sealt poest. Lapsed võtsid endale jäätist ja nii me väljas pingi peale istusime, kuni nad söövad. Peeter tahtis vorsti maitsta ja tegi selle lahti. Lapsed sõid jäätised ära ja tulid vorsti proovima, algul võtsid mõlemad väikse ampsu. Lõpuks võttis Gregor vorsti kätte ja sõi selle ära, kusjuures teistega ei jaganud. Peeter arvas selle peale, et peaks tagasi minema ja juurde ostma. Mina arvasin, et teinekord saab jälle tulla ja nii me minema läksime. Mul on vaja rullitamiseks-rattaga sõiduks korralikku pluusi ja nii me spordipoodi läksime. Vaatasin naisteosakonnas ringi ja spetsiaalsed pluusid maksvad kirve hind. Minusugune kooner ei pidanud vajalikuks liiga palju pluusi eest maksta. Kõrvalt leidsin laste pluusid ja peale vaadates tundus, et peaks mulle selga mahtuma. Võtsin erinevad mudelid kaasa ja läksin proovima. Üks sobis, aga teine oli suur. Peeter käis tõi väiksema ja lisaks naiste oma proovimiseks. Jah, naiste oma istus seljas hästi, aga ei osutunud minu valikuks. Võtsin lasteosakonnast pluusi, mis maksis 3 korda vähem. Pluus ise on samast materjalist, nagu oli naiste oma. Seega tekib küsimus, miks ma pean rohkem maksma. Selle raha eest saan ma midagi muud vajalikku osta, mille võrra ma pluusi odavamalt sain. Peeter leidis mulle hiljem veel ühe sobiv pluusi, koos sobiva hinnaga ja ma sain 2 pluusi sportimiseks. Käisime toidupoest läbi ja tulime koju riideid vahetama, et ratastega sõitma minna. Lapsed arvasid, et enne minekut võiks midagi süüa ja peale kerget einet läksime sõitma. Laste soovil käisime kõrval külas mängukal, lapsed mängisid ja meie sõitsime ratastega ringi. Lõpuks tulid lapsed mängukalt ja sõit kodupoole võis alata. Kuna väljas oli ilus, siis tegime veel meie külale tiiru peale Tuppa tulles olid kõigil kõhud tühjad ja peale seda oli aeg multikaid vaadata. Kuni mina ütlesin, et aitab küll on aeg magama minna. Ma olen jah selline vastik tujurikkuja, ei luba lõputult telekat vaadata ja käsin magama minna. Lapsed läksid magama ja me vaatasime Peetriga filmi telekast. Tundsin, et silm hakkab kinni vajuma ja läksime meiegi magama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.