10.04.2014

Heameelega jätaks ma hommikud ära, aga paraku seda ei saa teha. Tänase hommiku kohta käib sama jutt, mis on olunud viimased nädal aega. Lapsed läksid kooli ja meil oli aega Peetriga hommikust süüa, sest kiiret ei olnud kuhugile. Lõpuks võtsime oma laiskuse kokku ja läksime ratastega sõitma. Kokku sõitsime üle 20 km, mida ei ole eriti palju, aga meie jaoks piisavalt. Läksime lastele kooli järgi ja olime natukene aega väljas. Koju tulles oli lõuna, kiire siesta ja läksime Peetrit tööle viima. Gregor küsis minu käest, kas ta võib isa autos koduni sõita. Mina soovitasin tal seda isa käest küsida ja oh seda rõõmu, kui tuli positiivne vastus. Enne, kui ma aru sain olin Gregor juba autos. Meie Marleniga sõitsime ees kodupoole ja kokkulepitud kohta poisse ootama. Poisid jõudsid kohale ja Gregor tuli autost välja ja teatas, et ta ei teinud rumalusi ja käitus korralikult. Selleks ajaks oli kell nii palju, et tuli lapsed uuesti kooli viia. Koolist tulles olid lastel käes kaustad, kus on sees nende selle semestri tehtud tööd. Eks me õhtul hakkame neid vaatma ja nad saavad rääkida, mida ja kuidas nad tegid. Niisiis saab järjekordne semester läbi ja järgmine nädal hakkab vaheaeg. Õhtu möödus nagu viimasel ajal ikka, kuigi jah tulime täna natukene varem tuppa. Ma olen juba mõndaaeda mõelnud, et peaks pead värvima hakkama. Kuna me tulime varem tuppa, siis otsustasin selle täna ära teha. Ja nagu ikka siin värvides, läks ka täna kõik valesti. Ma ei saa aru, mis siinsel värvil viga on. Ma ostan täpselt sama firma värvi, mis eestis, aga tulemus on igakord erinev. Ma olen aastaid kasutanud ühe firma tooteid ja enne pole probleeme olnud, ma ei saa aru, mis siin valesti on.Värvisin väljakasvu osa ära pestes ilmnes, et see on tumedam, kui enne värvima hakkamist. APPI!!! Ma pidin närvivapustuse selle peale saama. Peavärvimine siin on peavalu. Eks ma viin lapsed homme kooli ja lähen poodi uut värvi ostma. Ma ei saa ju käia ringi peaga, mis on kirju nagu prügimäe kass. Oleks ma siis terve pea ära värvinud poleks asi nii hull olnud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.