09.04.2014

Kui need hommikud vaid hakkaksid hiljem on minu iga hommikune soov. Ei, paraku hakkavad nad, siis kui hakkavad ja seda ikka valel ajal. Hommikusöök, asjad kaasa, pesemas käimine ja kooli minek ja nii see päev hakkaski. Lisaks kõigele oli hommikul väljas udu, mis suhteliselt kiirelt hajus. Peagi tuli päike välja ja loodetavasti ootab meid ees uus päikseline ja soe päev. Viisin lapsed kooli ja koju tulles vahetasin riided ja läksin rullitama. Kõige raskem rullitama minemise juures on toast välja saamine. Alati tundub, et mul oleks vaja kodus erinevaid asju teha ja mul ei ole selleks aega. Selleks ajaks, kui saan ennast toast välja mõtlen, et küll ma jõuan kõik ära teha. Üldse on hea tunne pärast koju tulla ja mõelda, et ma olen jälle midagi enda jaoks teinud. Mis siis, et oled väsinud, aga enesetunne on hea. Koju tulles hakkasin süüa tegema, sest tahan lõunaajal lastega linnas ära käia. Hommikul ei ole aega minna ja õhtul oleme välja ja ei jõua. Seega parim aeg minekuks on lõuna. Rääkisin juba eile lastele, et lähme päeval linna ja hommikul tuletasin meelde. Gregor tuli kiirelt klassist välja, aga Marleni ei kuskil. Marleni klassikaaslased tuli, aga Marleni ei kuskil. Lõpuks pandi värav kinni ja me Gregoriga ootasime ikka. Ei läinud poolt päevagi, kui Marlen koos õpetajaga lõpuks tuli. Tuli välja, et Marlen joonistas koos sõbrannaga ühte pilti ja Marlen jäi seda lõpetama. Õige asjad tulebki lõpuni teha ja, siis tulla. Läksime linna, kuna meil oli vaja põll osta. Reedel toimub koolis jälle mingi üritus ja lastel peavad põlled olema. Meil on kodus ainult üks põll ja seda korraga mõlemale ette ei saa panna. Leidsime Marlenile sobiva põlle ja käisime toidupoest läbi. Kuna järgmine nädal on lihavõtted, siis on poes jälle müügil erinevad sokolaadist kujud. Eelmine aasta ostsime lastele sokolaadist jänesed ja täna olid samasugused müügil. Lapsed arvasid, et me peame neile need kindlasti ära ostma ja seda me ka tegime. Koju tulles sõid lapsed ja peale seda tegi Marlen kodusedtööd ära. Nii, et peale kooli saame jälle õue jääda. Lapsed lähevad kooli ja mina katalaani keele tundi. Keele tunnis läks enam vähem ja järgmised paar nädalat on tundide vaba. Oligi aeg lastele järgi minna ja nagu ikka jäime me õue. Väljas oli palav ja kõik otsisid varju. Mulle tundus, et ma olin ainukene, kes istus päikese käes ja nautis sooja. Tuppa jõudsime ca 8 ajal ja lapsed hakkasid sööma. Seejärel pesid nad hambad puhtaks ja me läksime kõik koos Peetrile järgi. Teel koju jõudsid lapsed kõik oma asjad ära rääkida ja koju jõudes oli neil aeg magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.